1403/01/30-14:29

هزینه‌ی میلیونی شرکت در مراحل تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 هزینه‌ی میلیونی شرکت در مراحل تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش، هزینه مراحل تکمیلی آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳ را تصویب کرد.

به گزارش دولت بهار، براساس مصوبه هیئت وزیران، داوطلبان آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی نظیر آزمون‌های استخدامی آموزگاری، دبیری، هنرآموز و گروه کیفیت و غیره در سال ۱۴۰۳، تا سقف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ارزیابی تکمیلی (کانون ارزیابی) و تا سقف یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان برای بررسی صلاحیت عمومی و سلامت پزشکی باید بپردازند.

به گزارش شناسنامه قانون، هیئت وزیران در جلسه 1402/12/27 به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور تأمین هزینه‌های مروبط به مراحل تکمیلی اجرای آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی نظیر آزمون‌های استخدامی آموزگاری، دبیری، هنرآموز و گروه کیفیت و غیره در سال ۱۴۰۳، هزینه‌های مندرج در جدول زیر از داوطلبین استخدام اخذ و تمامی وجوه حاصل به حساب درآمد اختصاصی دستگاه ذی‌ربط مندرج در قانون بودجه سنواتی برابر ضوابط و مقررات نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود:

تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳

۲- دستگاه‌های اجرایی مکلفند پیش از اجرای آزمون، فرآیندها و مراحل مربوطه را به همراه هزینه مورد نظر (متناسب با کیفیت و مراحل مورد نظر) به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور برسانند. مشمولین نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های مزبور معاف خواهند بود.

۳- دستگاه‌های اجرایی مکلفند نتیجه ارزیابی و بررسی خود را به صورت سامانه‌ای و در چارچوب دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور امکان استفاده در سایر آزمون ها به این سازمان ارسال نمایند.

۴- پس از انجام فرایند قانونی و مبادله موافقتنامه مربوط، پرداخت هزینه‌های برگزاری آزمون از محل درآمد یادشده انجام می‌شود.

محمد مخبر- معاون اول رییس‌جمهور

نظرات

  • ایران 1 اردیبهشت

    خیلی واضح است که صندوق خالی بازنشستگان آموزش و پرورش رو می خوان از این راه پر کنند! تا سه چهار سال پیش اصلا هزینه خاصی برای ارزیابی تکمیلی دریافت نمی شد. امیدوارم روزهای روشنی رو ببینیم که خبری از این چپاولگری ها نباشه

  • علی 2 اردیبهشت

    خاک تو سر دولت همین!

  • پریا 3 اردیبهشت

    مرده شور ببرتون. مگه این قدر حقوق هارو اضافه کردید که حالا میایید هزینه رو. هزار برابر میکنید. بعدش از کجا معلوم که اصلا قبول بشیم وقتی 60 درصد رو به مصاحبه احتصاص دادید و پنج برابر ظرفیت قبول کردید.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب