1403/02/01-15:16

حمله به تراکتوری‌ها برای سرمربی منتخب ما تردید ایجاد کرده است

حمله به تراکتوری‌ها برای سرمربی منتخب ما تردید ایجاد کرده است

مدیرعامل باشگاه تراکتور از سخت شدن مسیر توافق با گزینه منتخب خود خبر داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تراکتور و مذاکره با کریس کولمن ولزی، اظهار داشت: امروز جلسه هیات مدیره را برگزار کردیم. چند گزینه داشتیم که اصلی‌ترین آنها قربان بردیف بود اما او اعلام کرد ۲۰ اردبیهشت می‌توانم به تمرین بیایم و این مدت زمانی را از دست می‌دادیم.
 
وی افزود: در کنار او چند گزینه دیگر هم داشتیم که یکی از آن‌ها کریسمس کولمن است که ۸ سال سرمربی تیم ملی ولز بود. با این وجود هنوز به نتیجه اصلی نرسیده‌ایم.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: احتمال دارد تا فردا بتوانیم کار را نهایی کنیم اما به دلیل برخی مسائل که شب گذشته در فرودگاه تبریز رخ داد، چند مربی ایرانی که می‌خواستیم از آنها استفاده کنیم نیز حمل بر این کردند آنجا مشکلاتی وجود دارد و الان پاسخ ما را نمی‌دهند‌. حتی این اخبار را برای سرمربی منتخب‌مان نیز فرستاد‌ه‌اند و او نیز تا حدودی مردد شده است.
 
نصیرزاده اضافه کرد: چند بازیکن ما هم خیلی نگران هستند. آنها می‌گویند فوتبال یک ورزش است اما حملاتی که در فرودگاه و اماکن دیگر شاهدش بوده‌اند، موضوع را به حاشیه برده است. البته این عده بسیار محدود هستند و درصد زیادی از طرفداران تراکتور که نگاه منطقی به فوتبال دارند، از این مسائل بسیار ناراحت هستند. مسئله‌ای که برای گزینه خارجی و مربیان ایرانی مدنظر ما تردید ایجاد کرده است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا گزینه مدنظر تراکتور خارجی است، توضیح داد: بله زیرا مردم درمورد او پیش داوری ندارند. هرچند برخی مسائل منفی مربوط به سرمربی مدنظر ما را بزرگ‌نمایی کرده و کار را سخت می‌کنند اما امیدواریم هیات مدیره تا فردا به نتیجه برسد و انتخاب سرمربی را نهایی کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب