1399/09/21-16:12

نصرتی: پرسپولیس فوتبال ایران را در آسیا سربلند می‌کند

نصرتی: پرسپولیس فوتبال ایران را در آسیا سربلند می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران را با قهرمانی خود سربلند خواهد کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس کمتر از ۱۰ روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکی از ۲ تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و یا ویسل کوبه ژاپنبه ستاره‌های زیادش برود.

این در حلی است که در آستانه این دیدار حساس تغییراتی در برنامه سرخپوشان رخ داد و دیدار این تیم برابر نساجی در لیگ برتر لغو شد. تغییر برنامه بازی‌ها، شرایط سرخپوشان و شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا گفت‌وگویی با محمد نصرتی مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس داشته باشیم که در زیر می‌خوانید:

شرایط پرسپولیس در آستانه فینال آسیا را چطور می‌بینید؟

شرایط تیم از نظر نتیجه خوب است چرا که این تیم در آخرین بازی خود در لیگ برتر نتیجه قابل قبول و ایده آلی را کسب کرد. این برد اعتماد به نفس خوبی را به سرخپوشان در آستانه دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا داد که از نظر روحی که خیلی می‌تواند حائز اهمیت باشد.
خط دفاع پرسپولیس که تا الان درخشان ظاهر شده می‌تواند مقابل تیم‌های شرقی هم استحکام همیشگی خود را حفظ کند؟

درست است که شجاع خلیل‌زاده پرسپولیس را ترک کرد اما پس از جدایی او این تیم توانست به خوبی استحکام خود را در خط دفاعی حفظ کند. حضور فردی مانند سید جلال حسینی برای پرسپولیس حائز اهمیت است چرا که او سالیان سال در تیم ملی و باشگاه‌های مختلف کسب تجربه کرده است. در کنار او محمدحسین کنعانی زادگان هم بازیکن فیکس تیم ملی است و ترکیب این دو سد محکمی را برای مهاجمان حریف آن تشکیل داده است. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در فینال هم اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را ندهند.

از دید شما تفاوت تیم‌های شرق آسیا با غرب آسیا در چیست؟

 تفاوت تنها در سرعت بازی است چراکه شرقی ها همیشه سریع بازی می کند. البته تنها سرعت فردی بازیکنان شاید به فوتبال ما کمی برتری داشته باشد اما سرعت تصمیم گیری آنها پایین است موضوعی که ما میتوانیم از آن استفاده کنیم. البته شرقی‌ها در یک دهه گذشته توانستند در رده باشگاهی در آسیا تحولی داشته باشند و نتایج خوبی بگیرد اما ما فکر می‌کنم که نسبت به شرقی‌ها برتری داشته باشیم.

چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس در دیدار نهایی قائل هستید؟

 پرسپولیس در سه سال اخیر دو بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده و قهرمانی امسال شدنی است و دور از دسترس نیست. عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های گذشته ترس به جان رقبا می‌اندازد و اعتماد به نفس خوبی هم به بازیکنان خودمان می دهد.

 پرسپولیس دو سال پیش در شرایطی در فینال بازی کرد که پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود.پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود.

نقطه قوت پرسپولیس رو تو در چه چیزی می‌بینید؟

 سازمان تیمی پرسپولیس هم در دفاع و هم در حمله خوب است و این کار را برای حریفان سخت‌تر می‌کند چرا که تیم هم منظم دفاع می کنند هم منظم حمله.

اینکه تغییراتی در برنامه مسابقات لیگ برای پرسپولیس در آستانه فینال آسیا افتاد مشکل ساز نیست؟

این اتفاقاتی است که در فوتبال ما رخ می دهد اما به طور حتم کادر فنی پرسپولیس تدابیر لازم را خواهد اندیشید تا تیم دچار مشکل نشود. پرسپولیس واقعاً در این مدت از آبروی فوتبال ایران دفاع کرده و به همین خاطر باید به نگاه به این تیم ملی باشد و امیدوارم که این تیم بتواند با قهرمانی فوتبال ایران را در آسیا سربلند کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب