1399/09/21-17:45

فکری هافبک استقلال را کنار گذاشت

فرشید اسماعیلی بواسطه اعتراض به سرپرست باشگاه استقلال از سوی فکری در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ حاشیه دست از سر استقلال برنمی‌دارد. بعد از تمامی حاشیه‌های اخیر و نتایج نومیدکننده در لیگ برتر، حالا خبر رسیده یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی استقلال با مدیریت باشگاه دچار چالش شده و اعتراض عجیب و علنی به سرپرست باشگاه داشته است. بهانه این درگیری، بحث قراردادی است که ظاهرا مورد تایید بازیکن استقلال نبوده.

ماجرا از این قرار است که در تمرین روز گذشته استقلال احمد مددی در ورزشگاه تهرانسر حضور پیدا کرد اما حضور وی در تمرین آبی پوشان با حواشی همراه و در نهایت منجر به جرو بحث یکی از بازیکنان با وی شد.
 
اعتراض علنی اسماعیلی به مددی
ظاهرا فرشید اسماعیلی بعداز اتمام تمرین به دلیل نامشخص بودن بندهایی از قراردادش که مورد تائید باشگاه نیست، به مددی اعتراض کرد. قراردادی که توسط مدیریت قبلی یعنی احمد سعادتمند امضا شده و ظاهرا بندهایی از آن به طور مشخص در بخش مالی مورد تایید مدیریت فعلی نیست. به ویژه اینکه با افزایش افسارگسیخته ارقام قرارداد وزارت ورزش با باشگاه استقلال اولتیماتوم داده در آن تجدیدنظر کند. از همین رو باشگاه اقدام به کسر افزایش قراردادهای خارج از عرف برخی از بازیکنان از جمله اسماعیلی کرده که این موضوع به مذاق بازیکنان خوش نیامده و همین اعتراض عجیب اسماعیلی به مددی را در پی داشت.
هافبک استقلال با عصبانیت به سرپرست باشگاه معترض شد و این موضوع در حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رخ داد.
بعد از اعتراض اسماعیلی وی با ناراحتی محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد.
 
واکنش فکری به حواشی اسماعیلی
سرمربی تیم استقلال در واکنش به حرکت هافبک تیمش وی را در اختیار باشگاه قرار داد. از آنجا که اسماعیلی از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال حل مشکل بندهای قرارداد و تنظیم نهایی رقم قرارداد خود با باشگاه است و چند هفته ای پیگیر این موضوع بوده در نهایت به دلیل بلاتکلیفی در تمرین روز گذشته به این شکل ناراحتی خود را نشان داده است.
با اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته محمود فکری بلافاصله اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد و اعلام کرد این بازیکن به دلیل رفتارش حق شرکت در تمرینات تیم استقلال را ندارد. به این ترتیب اسماعیلی تا زمان حل نشدن مشکلش با باشگاه در مورد رقم قرارداد حق شرکت در تمرینات آبی پوشان را نخواهد داشت.
 
احضار اسماعیلی به باشگاه
در این بین مسئولان باشگاه استقلال از هافبک معترض این تیم خواسته‌اند روز شنبه در باشگاه حاضر شده تا پیرامون رفتار خود توضیح بدهد.
قرار بود اسماعیلی فردا به دیدار مسئولان استقلال برود اما ظاهرا مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته اند جلسه کمیته انضباطی این بازیکن فعلا برگزار نشده و طی هفته آینده در خصوص وی تصمیم گیری شود.
استقلال روز یکشنبه در هفته ششم لیگ برتر در مشهد به مصاف شهرخودرو خواهد رفت و با این شدایط فرشید اسماعیلی را قطعا در اختیار نخواهد داشت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب