1403/02/06-08:46

پاسخ موشکی حزب‌الله به حملات صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه فیلمی از شلیک چندین موشک به چندین نقطه از مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی در جنوب لبنان را منتشر کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، حزب الله اعلام کرد که این حملات را در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

در این فیلم نشان داده می‌شود که محل اسکان نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «شومیرا» و نیز شهرک « مرگلیوت» و پایگاه «عین زیتیم» هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفته است.

این حمله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست های خود در مقابله با گروه های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می دهد.

براساس این اینفوگرافی که رسانه جنگ حزب الله لبنان از عملیات‌های جبهه‌های محور مقاومت در ۲۰۰ روز جنگ در غزه منتشر کرد، حزب الله لبنان یکهزار و ۶۳۷ عملیات
یکهزار و ۴۰۴ مورد هدف قرار دادن پایگاه‌ها و مواضع دشمن صهیونیستی و ۵۱ حمله هوایی و ۱۸۲ نوبت هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیستی محل استقرار نظامیان اسرائیلی را انجام داده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب