1403/03/11-11:14

معارفه امباپه در رئال مادرید؛ جشنی باشکوه در حد قهرمانی!

 معارفه امباپه در رئال مادرید؛ جشنی باشکوه در حد قهرمانی!

مراسم معارفه امباپه همانند برگزاری یک جشن قهرمانی دیگر برای رئال مادرید است.

به گزارش دولت بهار به نقل از رلوو، روز به روز به انتقال رسمی کیلیان امباپه به رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شویم.

کیلیان امباپه پیش از این جدایی خود از پاری سن ژرمن را تأیید کرده بود و در اوایل این هفته نیز به طور تلویحی اعلام کرد که مقصد بعدی او در روزهای آینده مشخص خواهد شد. رئال مادرید هم آماده است تا به زودی از امباپه به عنوان جدیدترین بازیکن خود رونمایی کند. آن هم به شکل بسیار ویژه و استثنایی.

برنامه‌ریزی‌های بزرگ رئال مادرید

در حال حاضر، تمرکز اصلی باشگاه رئال مادرید روی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند است، با این حال، به گزارش خبرنگار رلوو، آنها در حال برنامه‌ریزی برای مراسم معارفه کیلیان امباپه نیز هستند. دستورالعمل باشگاه در مورد امباپه این است که تا بعد از فینال لیگ قهرمانان در تاریخ 1 ژوئن در مورد این بازیکن فرانسوی صحبتی نشود. اما این به معنای غفلت از وظیفه آنها در دفاتر این باشگاه نیست.

هدف رئال مادرید این است که در اولین هفته ژوئن قرارداد امباپه را به طور رسمی اعلام و در صورت امکان از او رونمایی کند. فینال لیگ قهرمانان در لندن در شنبه شب برگزار می‌شود و روز بعد از آن هم تعطیل است. بنابراین، اگر انتقال امباپه در اولین روزهای ژوئن رسمی شود، فرصت چندانی برای برگزاری "معارفه بزرگ" قبل از شروع یورو 2024 که در 14 ژوئن آغاز می‌شود، وجود نخواهد داشت.

با این حال، چه در ژوئن و چه در جولای، مراسم معارفه امباپه "استثنایی" خواهد بود و در حد و اندازه بازیکنی است که رئال مادرید چندین سال منتظر او بوده است. برخی از افراد داخل باشگاه می‌گویند که این مراسم یک رویداد باشکوه خواهد بود: "این مانند جشن گرفتن یک عنوان قهرمانی دیگر است." کار به طور مخفیانه در باشگاه در حال انجام است تا روز بزرگ امباپه به یاد ماندنی باشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب