1399/09/29-14:29

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی سال ۹۹

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی دی ماه سال ۹۹هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه خبری پلیس، تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم دی ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند، باید حداکثر تا روز شنبه ۳۰ آذرماه با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، تمام مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، غیر دانشگاهی (دیپلم و زیردیپلم)   باید در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان  درج شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 مشمولان با رعایت بهداشت فردی قبل از اعزام به مراکز آموزش نسبت به کوتاه کردن موی سر و ناخن خود اقدام و همراه خود وسایل ضروری و شخصی داشته باشند و لازم به ذکر است برای رعایت سلامت بیشتر سربازان خانواده های مشمولان از همراهی و بدرقه فرزندان خود در محل اعزام خودداری نمایند.

با توجه به شرایط بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول دوره امکان مرخصی سربازان وجود ندارد،  لذا مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون درصورت تلقیح، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل، جانبازی بالای ۱۰ درصد والدین، گواهی خانواده درجه یک شهدا وپدر نظامی شاغل یا وابسته را نیز به  همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد غربالگری قرار می گیرند.

لازم به ذکر است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان درادامه اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب