1403/03/13-11:42

سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری + فیلم و عکس

سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری + فیلم و عکس

دکتر احمدی نژاد گفت: آمده ام تا به فرمان ملتی نجیب و بیدار گردن اطاعت بگذارم. آمده ام تا به جوانان ایران زمین بگویم که دل قوی دارید که ایران جوان در دستان شما و ایران نوین از آن شماست. آمده ام تا به احترام زنان و دختران سرزمین عشق و هشیاری از جا برخیزم.

به گزارش دولت بهار، متن سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

به نام خدای بهار، مهربانی و آزادی

امروز آمده ام تا بار دیگر به ملت بزرگ ایران سلام کنم و ارادت خود را تجدید نمایم.

حضور در عرصه انتخابات در زمان حاضر، برای اینجانب از جهات مختلف حائز تاملات جدی بوده است که شرح همه آنها در این مختصر ناشدنی است.

 تجربیات طولانی مدیریتی از پایین ترین سطوح اجرایی تا بالاترین آن که در دوره ریاست جمهوری بوده است، علاوه بر آن که مانع از بروز شوق و رغبت در قبول مسئولیت دوباره است، سختی های ناشی از پذیرش مجدد مسئولیت برای حل مشکلات کشور را به عینه در پیش چشم و ذهنم مجسم ساخته است. مشکلاتی که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نیز امنیتی ، هم از نقطه نظر کمی و هم از جنبه کیفی به مراتب فراتر از سال 92 است. بدین ترتیب علی القاعده ، آشنایی عمیق با حجم و تنوع مشکلات داخلی و مساله ثبات در شرایطی سیاسی و امنیتی منطقه ای و بین المللی به انصراف از پذیرش دوره مسئولیت دعوت می کند.

از سوی دیگر شناخت عمیق از منابع وسیع و بزرگ انسانی و طبیعی و ظرفیت های فوق العاده و کم نظیر سیاسی، فرهنگی و تمدنی ایران، برای هر ایرانی آگاه و آشنا، در جهت ورود و مشارکت برای پذیرش مسئولیت های بزرگتر و موثرتر، از صمیم جان  برانگیزاننده است.

مقایسه وضعیت جاری کشور با جایگاه شایسته مورد انتظار برای نام فرزانه و ملت دردانه ایران، به دلیل اختلاف پتانسیل بالا ، به نحوی انقلابی ، انگیزاننده و شور آفرین است.

در این میان البته، مشاهده اوضاع اقتصادی و معیشتی اکثریت قاطع مردم که رنج گذران زندگی را تا عمق استخوانشان نفوذ داده و عزت و امنیت و حیثیت میلیون ها نفر را در مخاطره جدی قرار داده است، تاب و تحمل را از هر انسان مسئول سلب کرده و عمق جان هر فرد آگاهی را متاثر و نگران می سازد.

اینجانب که همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم و بویژه طبقات ضعیف و متوسط بوده ام، دردمندانه تر، وضعیت زندگی آینده بسیاری از آنان را با نگرانی شدید دنبال می کنم.

در این شرایط، همگان حتی آنانی که از توانمندی اقتصادی نسبی برخوردارند، از شرایط حاضر ناراضی بوده و سایه غم سنگینی ملت را بر زندگی شخصی و خصوصی خود نیز حس کرده و مایل به تحقق شرایط بهتر برای زدودن رنج فقر از سیمای هموطنان خود هستند.

با این همه، آگاهی از تفاوت بین شرایط موجود و وضعیت مطلوب و مسئولیت و انگیزه ای که برای تغییر و بهبود اوضاع در خود حس می کنم، در موازنه با آگاهی عمیق از سنگینی مشکلات و مسائل گوناگون کشور قرار دارد.

در این ارتباط اما، اینجانب اطمینان دارم که همه مسائل کشور با استفاده حداکثری از ظرفیت های ملی، مبنا قرار دادن رای و نظر عموم مردم، همدلی و همکاری جمعی، بهره گیری شایسته از دیدگاه ها و تجربیات اساتید صاحب نظر و متخصصان کارآمد و در پرتو همزیستی مسالمت آمیز و تعامل سازنده با جهان و اولویت دادن به توسعه مناسبات به ویژه اقتصادی در عرصه بین المللی حل شدنی است.

رجاء واثق دارم که می توان دوره جدید و شکوهمندی را بر مبنای خردورزی، وحدت و همکاری و تلاش جدی برای سازندگی و پیشرفت کشور و بهروزی ملت رقم زد.

آنچه امروز عزم اینجانب را برای حضور در عرصه انتخابات جزم کرد، خواست اقشار مختلف مردم شریف از سراسر کشور است که به روش های مختلف و از جمله به طور حضوری ضمن اظهار لطف و محبت، مصرانه از خادم خود خواسته اند که به این عرصه ورود نمایم.

بنده این درخواست ها را فرمان ملت دانسته و با افتخار از آن پیروی کرده ام.

همچنان که پیشتر تاکید کرده ام، مهمترین انگیزه، هدف و برنامه کاری بنده، تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور، اصلاح، ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار، پایان بخشیدن به رانت و انحصار و محدود ساختن دخالت های بی رویه دولت، رفع موانع و تسهیل و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود.

اعتقاد راسخ دارم که مبارزه جامع با مظاهر فقر و تنگدستی و ارتقاء سطح درآمدها و شاخص های رفاه و برخورداری، از طریق تولید حداکثری ثروت، از نظر هدفگذاری و برنامه ریزی، شالوده اساسی برای ریل گذاری دیگر برنامه ها در توسعه همه جانبه کشور و تامین منافع و تضمین مصالح ملی، منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

اینک محمود احمدی نژاد فرزند کوچک ملت بزرگ ایران، خدا را شاکر است که در این مرحله به مسئولیت تاریخی خود در تحقق خواست ملت عمل نموده است و در پیشگاه مردم عزیز و بزرگوار، آمادگی خود را برای پذیریش مسئولیت دولت و راهبری و هماهنگی امور اجرایی کشور در جهت ساختن ایرانی آباد و آزاد و شاد اعلام می نماید و در این راه هر درد و رنجی را که از درد و رنج جمهور بکاهد، به جان خریدار است.

آمده ام تا به فرمان ملتی نجیب و بیدار ، گردن اطاعت بگذارم.

آمده ام تا به جوانان ایران زمین بگویم که دل قوی دارید که ایران جوان در دستان شما و ایران نوین از آن شماست.

آمده ام تا به احترام زنان و دختران سرزمین عشق و هشیاری از جا برخیزم.

آمده ام تا به همه ایرانیان عزیز و سربلند در هر نقطه از جهان بگویم که ایستادگی برای آزادی ، حق انتخاب و اعمال اراده ملی، ایستادن در راستای درست تاریخ است.

زنده باد بهار - زنده باد ایران

نظرات

  • ناشناس 13 خرداد

    جایگاه دکتر احمدی نژاد بالاتر از ریاست جمهوری است (از منظر بین الملل)

  • وحید 13 خرداد

    لطفاً فیلم سخنرانی رو بارگزاری کنید

  • وحید 13 خرداد

    انشاالله دوباره ایشان رییس جمهور بشه و تمام سخنرانی های خودش رو با بسم الله الرحمن الرحیم و الهم عجل لولیک الفرج شروع کنه همین دعا باعث میشه ایشان مورد توجه و عنایت امام زمان عجل الله فرجه الشریف قرار بگیره وبتونه کاری برای ملت انجام بده با تشکر.

  • ناشناس 13 خرداد

    دکتر خوش اومدی. اکتر ملت با شماست بدخواهان بدانند ملت با تمام توان به استفبال دکتر احمدی نژاد خواهند داد با رای دانشون و اگر تاییدتان نکنند خود دانند و

  • مریم 13 خرداد

    احمدی نژاد مردی بی همتا برای تمام فصول

  • ناشناس 13 خرداد

    با پافشاری بر ارزش ها بهتر می شود کشور را اداره کرد و بیشتر کار کرد و نظریات خلاف این، جعلی و غلط است

  • ایلام 13 خرداد

    خوش آمدی محبوب و مردمی

  • ناشناس 13 خرداد

    تا زمانی که انتخابات آزاد برگزار نشود جز دکتر محمود احمدی نژاد کسی را به عنوان رییس‌جمهور به رسمیت نمیشناسم

  • حسین 13 خرداد

    پیش بسوی عقلانیت جمعی

  • ناشناس 13 خرداد

    بلی آید پلنگ افکن و شیرکش مهیمن بر شمس و رخشنده تارا

  • مهدی 13 خرداد

    آقای دکتر خیلی خوشحالم که ثبت نام کردید و ممنون از اینکه مثل همیشه خواست مردم را بر هر چیز دیگری مقدم دانستید. ان شاالله با تأیید جنابعالی توسط شورای نگهبان (گرچه شما تأیید ملت را دارا هستید)، دوباره شاهد همبستگی بین آحاد مردم و مشارکت بالا در انتخابات پیش رو باشیم. به امید موفقیت جنابعالی در کارزار انتخابات. زنده باد بهار - زنده باد ایران

  • ناشناس 13 خرداد

    با نائید یا بدون آن، فقط یک اسم در برگه نوشته میشود: دکتر محمود احمدی نژاد.

  • محمد حسین رحیمدادی 13 خرداد

    فقط میخام بگم عاشقتم دکتر عاشق افکار وسیاستهای قشنگت که همسو با فطرت خیرخواهانه وآزادی خواهانه همه انسانها ست وانشاعلا باعت سربلند و پیشرفت ایران زمین خاهد شد

  • رضی 13 خرداد

    بعض سایت های خبری معاند چندتصویر هوایی گزینشی به زعم خودشان از یاران آقای احمدی نژاودرمقابل وزارت کشور نمایش داده اند که کل هواداران آقای احمدی نژاداینها هستنداولا به عرض میرسد این جمعیت تازه به عنوان دست گرمی بوده انشاالله وقتی ایشان تایید بشوند روز انتخابات باید با پهپاد از یاران آقای دکترفیلم برداری نموده و به دنیا مخابره نمایید. زنده بادآقای دکتر احمدی نژاد یارمحرومان وساکن درمیدان ۷۲ نارمک نه درلواسان و جماران و...

  • حسین 13 خرداد

    دکتر باید شجاعانه و قاطعانه در مقابل تایید صلاحیتش توسط اینا ایستادگی کنه . نباید سرسوزنی کوتاه بیا و یا بترسه . هرجوری شده باید تاییدیه را بگیره . چون حق دکتر رد صلاحیت نیست . مردم پشت دکتر هستن مث کوه البته به شرطی که خود دکتر هم جدی باشه

  • فرشید محمدی 13 خرداد

    سلام بر خادمان ملت از متن سخنان آقای احمدی نژاد، قسمت زیر خلاصه واقعیت جامعه است: "همچنان که پیشتر تاکید کرده ام، مهمترین انگیزه، هدف و برنامه کاری بنده، تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور، اصلاح، ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار، پایان بخشیدن به رانت و انحصار و محدود ساختن دخالت های بی رویه دولت، رفع موانع و تسهیل و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود." تصمیم بنده بر شرکت نکردن در انتخابات است و خیل عظیمی از جامعه نیز بدلیل سرخوردگی بیش از حد همین نظر دارند، و تنها در صورتی در انتخابات شرکت خواهن نمود که از سوی کاندیداها برنامه مشخص و مدون و عملیاتی ارائه شود که با توجه به سوابق کاندیداها تنها کسی که از برنامه ریزی سررشته دارد و قطعا طی دهه گذشته برنامه هایی در ذهن داشته آقای احمدی نژاد است لذا خواهش میکنم بفرمایید برای اجرایی کردن موارد بالا چه برنامه هایی دارید و جهت شکستن حصار قدرتمندان حکومتی که کلیت اقتصاد را قبضه کرده اند چه کارهایی انجام خواهید داد و مهمتر از همه در سیاست خارجی (که قطعا حیاط بازی رئیس جهمور به تنهایی نیست و تا زمانی که ارتباطات موثر با کشورهای جهان برقرار نشود برنامه های اقتصادی به ثمر نخواهد نشست) چه برنامه ای دارید. بنده فعال اقتصادی هستم و طی ده سال گذشته هر روز از بی برنامگی و تغییر قوانین کشور آن هم بصورت خلق الساعه به ستوه آمده ام. همچنین هم دانشگاهی ایشان هم هستم. من الله توفیق

  • ناشناس 13 خرداد

    رای ما احمدی نژاد مردمی و صادق ایران. محبوب اکتر ملت

  • ایران قدرتمند فلسطین آزاد 13 خرداد

    رییس جمهور مردمی و مردمی و مردمی ان شالله با تایید صلاحیت بار آرای بیش از پنجاه درصدی ملت بزرگ ایران سکان خدمت به کشور را در دست می‌گیرد.

  • ناشناس 14 خرداد

    حقیقتا در بین تمام نامزدهایی که تا کنون برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند، دکتر محمود احمدی نژاد مانند ماه در آسمان می‌درخشد آن هم نه در یک آسمان پر ستاره بلکه در یک آسمان بی ستاره و حقیقتا محفل انتخابات مانند شب تاریکی بود که با آمدن دکتر احمدی نژاد روشن شد. ان شاء الله که با تایید صلاحیت ایشان از طرف شورای محترم نگهبان، شاهد انتخاباتی پرشور مانند انتخابات ۸۷ درصدی سال ۱۳۸۸ باشیم و روی کار آمدن دولتی توانمند و مقتدر، نقطه عطفی در تاریخ ایران در عرصه داخلی و بین المللی باشد. ان شاء الله

  • بهزاد 14 خرداد

    دکتردوست داریم

  • رضا 14 خرداد

    محبوب دلها خوش آندی رای ما دکتر احمدی نژاد

  • ناشناس 14 خرداد

    تمام رسانه های چپ و راست به شدت مشعول حذف نطرات مردمی هستند! خیال می کنند حاصل تمام نظر سنجیهای یک دهه اخیر داخل و خارج و دوست و دشمن را میتوانند از حافظه مردم و کامپیوترها پاک کنند. لعنت بر تمامیت خواهان. زنده باد انقلاب و نظام مردمسالار و مردم شریف ایران، درود بر امام خامنه ای عزیز پشت و پناه خادمان ملت.

  • ناشناس 14 خرداد

    هر کس با دکتر احمدی نژاد مشکل داره مطمئن باشید که #مشکل داره...

  • ناشناس 14 خرداد

    خداوند در سوره ماعون می فرماید وای برکسانی که مانع رسیدن خیر واحسان به انسان‌ها شوند باتوجه به این آيه شریف خواهش میکنیم دست مرد فرهیخته ودانشمند فرزانه جناب آقای دکتر احمدی نژاد را رااز اداره کشور عزیزمان کوتاه نکنید وبه خواست اکثريت مردم توجه کنید

  • ناشناس 14 خرداد

    بقایی ضربه اش ضربه کاری است به حق او جزو مردان بهاری است رای ما تا ابد احمدی نژاد

  • وحید براتی 14 خرداد

    جامعه کارگری ایران همه وهمه رأی مان یکی است دکتر محمود احمدی نژاد مردی از جنس مردم درد ورنج دیده خاکی یار مظلومان خادم ملت خوش آمدی من به دکتر احمدی نژاد رای میدهم ولاغیر . یا دکتر محمود احمدی نژاد یا هیچکس قطعا جز ایشون کسی نمیتونه این کشور رو ازاین وضعیت دربیاره با کمک خداوند ، رهبر انقلابمون و تجربیات دکتر محمود احمدی نژاد ایرانی بهتر قدرتمندتر خواهیم داشت ومردممون مثله گذشته در دولت نهم ودهم زندگی بهتری خواهند داشت. رای کارگران فضای سبز شهرداری مشهد فقط دکتر محمود احمدی نژاد، رای من وحید براتی به ش م0921914032 فقط دکتر احمدی نژاد ماهمه خدمتگذارتیم دکتر ودر ستادت برای تبلیغ وبهتر شناساندن شما انسان ارزشمند وخادم ملت به تمامی مردم وکسانیکه شمارا نمیشناسند کار میکنیم به امید روزیکه خداوند شما را بر منصب ریاست جمهوری بنشاند. مرد زحمتکش ایران برایمان بمان هرچندبعضیها کم مهری هایی کردند اما تو بمان بخاطرخدمت به این مردم

  • علی 15 خرداد

    سلام آقای دکتر احمدی نژاد چرا در ابتدای سخنرانی دعای سلامتی امام زمان را نمیخوانید چرا بسم الله الرحمن الرحیم را نمی گویید

  • حجت 18 خرداد

    سلام چرا گفت عزیزم شما گوش نکردید که

  • وحید 16 خرداد

    سلام بر دوستان بهاری در صورتیکه خبر خوشی از تایید صلاحیت آقای احمدی‌نژاد به شما رسید ما را هم سریعا در جریان بگزارید دل تو دلم نیست ولی اگر متاسفانه خبر بد باشد از طریق شخص رهبر معظم انقلاب پیگیری کنید چون من فکر می کنم با توجه به اینکه چهار دوره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری با مشارکت حداقلی مردم بوده شخص مقام معظم رهبری راغب به این نباشند که انتخابات پیش رو هم با حضور اندک مردم پای صندوقهای رای برگزار بشه.

  • ناشناس 16 خرداد

    دمت گرم آقای دکتر عزیز.فقط خواهشا مراقب اطرافیانت باش...

  • روستای زاویه سادات 17 خرداد

    خانواده های شهدا طرف دار احمدی نژاد هستند ما ایران قوی میخواهیم اقای احمدی نژاد رجایی زمان هستند مردی که از دین و جناح و جایگاه سو استفاده نمیکند درود بر آقا محمود

  • علیرضا سرادار کارشناس آمار 19 خرداد

    با سلام اقتصاد ما اقتصاد قرآنی نیست ما برای بر پا داشتن حکومت اسلامی انقلاب کردیم الان آبروی اسلام و قرآن را برده اند. اگر به حقیقت قرآن عمل می شد همه دنیا در مقابل آن تعظیم می کردند نه اینکه جلوی چشم مردم قرآن را بسوزانند.من خلاصه کتاب زکات قلب اقتصاد اسلامی را در ۴ صفحه A4 خلاصه نموده ام این کتاب حاصل ۵۰ سال تحقیقم در مورد اقتصاد برتر که همان اقتصاد از دیدگاه قرآن است ، می باشد که اگر همراه آقای احمدی نژاد را برایم بفرستید من تصویر آنرا برایشان ارسال خواهم کرد. موفق باشید.

  • علی 21 خرداد

    ایران بهاری با دولت بهار احمدی نزاد کجایی نه قند داریم نه چایی عزیز دل کجایی کجایی کجایی بیا با دولت بهار و دلها را بهاری کن

  • ناشناس 21 خرداد

    سخن رانی های دکتر را پخش کنید

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب