1403/04/01-16:26

اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد درباره ادعای اعمال محدودیت برای خادم ملت ایران

اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد درباره ادعای اعمال محدودیت برای خادم ملت ایران

دفتر دکتر احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ادعاهای مربوط به اعمال هرگونه محدودیت در تردد و فعالیت های خادم ملت ایران را بی اساس خواند و آن را تکذیب کرد.

به گزارش دولت بهار، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درپی انتشار برخی ادعاهای هدفمند دایر بر اعمال محدودیت هایی در تردد و فعالیت های جناب آقای دکتر احمدی نژاد، که موجب نگرانی و دغدغه مندی مردم شریف و عزیز ایران شده است، به اطلاع عموم می رساند ؛ اینگونه مطالب، بی پایه و اساس است و دکتر احمدی نژاد در حال انجام فعالیت های معمول و برنامه ریزی شده خود هستند.

دفتر دکتراحمدی نژاد
خادم ملت ایران
۱۴۰۳/۰۴/۰۱

نظرات

  • ناشناس 1 تیر

    تا زمانی که انتخابات آزاد برگزار نشود جز دکتر محمود احمدی نژاد کسی را به عنوان رییس‌جمهور به رسمیت نمیشناسم

  • ناشناس 2 تیر

    متاسفانه صحنه کشور این را نشان میدهد که اکثر ... با شیمون پرز هم نظر بوده و کماکان هم نظرند که' باید کاری کنیم تا کسی نتواند حتی اسم محمود احمدی نژاد را ببرد.

  • امید 2 تیر

    نمونه اش یاوه گویی هایِ امروز دکتر ظریف که دولت بهار را نکبت توصیف کرده است. نکبت؟!!! رکن اصلی در سیاست ، سکوت و مداراست؛چون در سایه این دو می توانید امور خود را پیش ببرید. مردم با تمام احترامی که برای آقای ظریف قائل هستند ، این چنین حرف زدن درباره دولتِ آقای دکتر احمدی نژاد را وقاحت بار می دانند. چون در هر صورت ایشان طرفداران زیادی در بین همین مردم دارند. و اگر تایید می شد چه بسا باز رئیس جمهور می شد! شما جناب ظریف! اگر مرد هستید مستقیم و بی واسطه در تلویزیونِ این کشور با آقای احمدی نژاد مناظره کنید تا حقیقت روشن شود. اگر واقعا" شرافت دارید. خُب با این سبکی که شما و فاضلی دارید اطراف دکتر پزشکیان ایجاد میکنید؛ بیشتر به او ضربه می زنید تا اینکه خدمتی بکنید.طرف مقابلِ سخنان شما هم بدون واکنش نمی نشیند. رفتارهای افراطی که مقابل مرحوم هاشمی در اواخر دهه ی هفتاد انجام شد گویا هیچ درسی به ظریف و هم پالکی هایش نداده است. با این اظهارات ،خُب معلوم است که مجلس به شما رای اعتمادِ وزارت خارجه را نخواهد داد. و شما اگر قصد خدمتی هم دارید سترون خواهد ماند. کشور ما مورد هجوم دشمنِ خون آشام و کودک کش هست، بیش از هر زمانی همدلی و در کنار هم بودن مورد نیاز ماست، دولت ائتلافی بهترین گزینه است.

  • ناشناس 2 تیر

    دشمن فرضی به مشتم بوسه زد برجک آن را که آمد سوسه زد جز خس و خاشاک کس نالد چرا سوم تیر او تبر بر کوسه زد

  • ناصر غلامی 2 تیر

    آب در کوزه وماگرد تشنه لبان میگردیم یاردرخانه ما گرد جهان میگردیم. خدایا توبما رحمت بیا .مگر ماچندبار به دنيا میآیم.دلگیرمان کردی رهایمان مکن .امیدواریم دلها رو مهربان کنی به دکتر احمدی نژاد

  • افشبن 2 تیر

    باسلام ودرود، ریاست محترم شورای نگهبان ، اقای دکتر احمدی نژاداکثرمستاجرهاروخانه دارکرد یارانه رو بنانهادواریزحق بیمه رانندگان که ۹۰هزارتومان بودباسوبسیدشد۴۵هزارتومان وچقدرامنیت برقرارکردوهمه ملت ایران اندازه جانشان دوستش دارن ولی حق دکترنبودکه تائیدنشه اخه چرا همین اخرکار زدیدداخل شوق مردم ماازتمام وجودباز هم میگوئیم دکتر احمدی نژادحامی ظلم دیدگان وطبقه سومیها

  • ناشناس 2 تیر

    قسم جلاله میخورم که خط تخریب دکتر احمدی نژاد دو جناح مدعی بی خاصیت را فرسنگها از خط اصیل معمارکبیرانقلاب رضوان الله علیه دور کرده است! امروز ... در جمله ای مشعشع فرموده است که' تحریم کاغذ پاره نیست، معضل است، حلش میکنم'!!! ایشان اگربا اینهمه ادعا صحیفه مبارک امام را مطالعه فرموده بودند میدانستند که جمله تحریم شکن تحریم ورق پاره است را اولین بار امام در سال 61 در مقابل تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل فرموده بودند. مگرامام از تاثیر تحریم بی اطلاع بودند!! خیر ایشان خلاف این سردرگم های شهوت قدرت، میدانستند که اظهار عجز در مقابل ابزار دشمن سفاک، از خردمندی نیست.

  • ناشناس 3 تیر

    هر بنی بشری با هر کوره سوادی از تاثیر تحریمها اطلاع دارد خاصه با وجود چنین مسئولان ابن الوقت و مذبذبی ! اما واقعا کدام آدم عاقلی در پیشگاه دشمن ناله میکند و نقطه ضعف خود را نشان میدهد؟ یا با تکرار تاثیر تحریم با انگیزه های سخیف انتخاباتی ، به بار روانی داخلی آن دامن میزند؟ و در واقع با دشمن همصدایی و همراهی میکند، این آدم در واقع یک اصلاح طلب است فقط با چند سال تاخیر به مواضع آنها میرسد!!! نمونه زیاد داره!

  • .....متولد دهه 60 2 تیر

    روایت تند هوشنگ امیراحمدی استاد دانشگاه آمریکا و تحلیلگر سیاسی از ظریف ظریف سال‌های ساله با من دوسته به من میگفت : مردم ایران یه عده گله اند !!! به این مردم فقط باید دروغ گفت! توهین از این بالاتر متاسفیم برای نظام اگر این مطلب واقعیت داشته باشد توهین آشکار به مردم شما بگو تعدادی!!

  • دلبسته ی بهار 2 تیر

    خدا بر عزت جناب احمدی نژاد بیافزاید

  • سام 8 تیر

    هستیم بر آن عهد که بستیم

  • علی برهانی 9 تیر

    سلام رییس جمهور عزیزم . حتی اگه هیچ دوره ای شما رو تایید نکنند و مردم را کنار بزنند ، باز من شما رو فراموش نمیکنم . بزرگترین کاری که شما کردید ، برداشتن نقاب از صورت دشمنان مردم رنج کشیده بود . الان من دوست و دشمن خودمو به لطف زحمات شما بهتر میشناسم . ... با سقیفه هیچ فرقی نداره و روزی خواهد رسید که انهایی که تاییدتان نکردند ، سینه خیز درب خانه ی شما مراجعه کنند برای التماس و درخواست بخشش . اینجور که معلومه مملکت در حال افتادن در دست اصلاح طلباست و این یعنی قدر شما رو بعد از چهار سال دیگه ، بیشتر خواهند دانست . به خاطر ثبت نام در این دوره ازتون ممنونم . دورتون بگردم که اینقدر در عالم سیاسیون تنهایید . ولی در دل مردم بلعکس . درد و بلاهاتون بخوره تو سر خودم .

  • ناشناس 9 تیر

    این حرفهای زیبای شما، حرف تمام ما احمدی نژادی هاست. اشکم درآمد. ممنون از وفاداری تون نسبت به خادم ملت. خدا حفظتان کند..

  • خداشناس 9 تیر

    درود خداوند بر احمدی نژاد پاک نژاد بزرگ

  • باران 12 تیر

    دکتراحمدی‌نژاد مردمی دراین مدت به جای در ویا میدان دولت دم در احمدی‌نژاد مردم برای حل مسائلشان خودشان بودند الله حافظ دکتر احمدی‌نژاد باید یه موسسه به دکتر بدهند ازمردم حمایت کند دکتر فقط برایپیشرفت کشور واینده کشور در تلاش هستند درود الله بردکتراحمدی نژاد مردمی

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب