1399/10/10-10:11

برای توجیه جدایی رسن بیانیه ۱۵ بندی دادند

 برای توجیه جدایی رسن بیانیه ۱۵ بندی دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: توافق مخفیانه و شبانه با بشار رسن، شأن پرسپولیس را زیر سوال برد.

به گزارش دولت بهار به نقل از صدا و سیما؛​ یحیی گل محمدی در برنامه تلویزیونی فرمول یک درباره علت ناراحتی اش از جدایی بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس افزود: درباره این مطلب زیاد صحبت کرده ام، اما به خاطر نوع بازی که رسن ارائه می‌داد، حفظ توپ، تکنیک و اینکه گل ساز خیلی خوبی بود بازیکن مهمی برای تیم ما بود و هیچ وقت برای من قابل درک نیست که بدون اجازه سرمربی چرا یک بازیکن باید از تیم جدا شود.

وی ادامه داد:​ مهم‌ترین موضوع رضایت و تصمیم گیری سرمربی تیم است، اما متاسفانه من در جریان جدایی رسن نبودم و اگر از ابتدا می‌دانستم قرار است اتفاقی رخ دهد جلویش را می‌گرفتم. آن‌ها با رسن توافق مخفیانه کردند که فکر می‌کنم با این اقدام، شان و شخصیت باشگاه پرسپولیس را زیر سوال بردند و بیانیه ۱۵ بندیشان هم توجیهی برای این کار بدشان بود و همیشه باید به هواداران پرسپولیس این کارشان را پاسخگو باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت آن خطای هند مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا از آن خطا ناراحت است یا خیر؟ افزود: تمام فوتبالیست‌های بزرگ دنیا به ویژه بازیکنانی که در خط دفاع بازی می‌کنند امکان دارد از این اشتباهات مرگبار انجام دهند. مهدی شیری هم برای تیم ما زحمات زیادی کشیده است و آن اشتباه هم به خاطر فشار و استرس زیاد آن بازی بود.

گل محمدی گفت: بعد از آن بازی هم ناراحت‌ترین فرد بین بازیکنان و هواداران، خود مهدی شیری بود.

وی درباره میزان رضایتش از آرمان رمضانی هم افزود: عملکرد آرمان در بازی مقابل نساجی خوب بود. او در آن بازی پاس گل داد که دومین پاس گل اش برای پرسپولیس بود با توجه به فیزیک مناسب و انگیزه بالایی که آرمان دارد می‌تواند بازیکن مثر ثمری برای ما باشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب