1399/10/10-14:56

نه علت استعفایم را جویا شدند، نه روحانی به من وقت ملاقات داد!

وزیر سابق آموزش پرورش گفت: وقتی می‌بینم رئیس جمهور به من ۵ دقیقه وقت نمی‌دهد، اما برای ده‌ها کار مثل بحث نفت و سیاست خارجه ساعت‌ها وقت می‌گذارد، حق بدهید که به من بربخورد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش گفت:

آموزش و پرورش در مباحث اگر آخرین نباشد یکی مانده به آخر است و این موجب می شود که نه تنها بنده بلکه هر کسی که وزیر آموزش و پرورش باشد و ببیند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و وضعیتی که در این حوزه داریم را بینید و بداند بچه هایی که با این مدرسه و با این فضا دارند تعلیم و تربیت می بینند فردا چه خواهند شد نمی تواند آرام روی صندلی بنشیند و چرت بزنند و خمیازه بکشد و نمی تواند شب آرام بخوابد.

در چنین فضایی نباید توقع داشته باشید وزیر آموزش و پرورش در دولت دست به سینه بنشیند تا زمان بگذرد. وقتی می بینم برای مسئله مثل نفت ساعت‌ها وقت گذاشته می‌شود ولی به من ۵ دقیقه وقت داده نمی شود اما برای ده ها کار دیگر ساعت ها وقت می گذارد حق بدهید که به من بر می‌خورد.

من صبح استعفا را نوشتم و بعد از ظهر بدون اینکه پرسیده شود که تو چه مرگت است، آیا سرت به سنگ خورده که می خواهی از ورات استعفا بدهی و به مجلس بروی و .. و بدون اینکه دلیل این مسئله پرسیده شود با استعفا موافقت شد! بدون اینکه دلیل این مسئله پرسیده شود، نه از طرف رئیسم و نه از طرف معاون ایشان! حتی آبدارچی جلوی در تماس بگیرد و بگوید چه خبر است! اما دریغ! و این برای این است که آموزش و پرورش دیده نمی شود. وزیر نفت مهم است، وزیر خارجه مهم است، وزیر آموزش و پرورش و ارشاد که اهمیتی ندارد، حالا این رفت یکی دیگر! اینها دل آدم را به درد می آورد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب