1399/10/12-20:59

رسانه صهیونیستی از امکان وقوع جنگ با حزب الله لبنان خبر داد

روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» روز جمعه به نقل از یک افسر بلند پایه رژیم صهیونیستی از امکان وقوع جنگ با جنبش حزب الله لبنان خبر داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، یک افسر بلند پایه ارتش رژیم صهیونیستی که نامش ذکر نشده است، در گفت ‌و گو با روزنامه «اسرائیل هیوم» اظهار داشت: جبهه شمالی بیش از پیش به انفجار و تشدید تنش با حزب‌الله نزدیک شده است و این مهم هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد و جنگ میان دو طرف می‌تواند برای چند روز ادامه یابد.

این افسر رژیم صهیونیستی در ادامه گفته است که ارتش باید دائماً خود را برای احتمال جنگ با حزب الله لبنان به صورت ویژه و یا انفجار در مرزهای شمالی به طور کلی آماده کند.

وی افزوده است: فرصت‌های حزب الله  برای اجرای قریب الوقوع یک عملیات به طور قابل توجهی افزایش یافته و به امری غیر قابل اجتناب تبدیل شده است؛ اما ارتش اسرائیل نیز در مقابل، واکنشی بی سابقه نسبت به این اتفاق احتمالی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: حزب الله لبنان به اقداماتی که در سال گذشته (۲۰۲۰) برای انتقام از کشته شدن یکی از عناصر خود در سوریه انجام داد، ادامه می‌دهد و حزب الله آن را فراموش نکرده و مجدداً برای انجام عملیات تلاش خواهد کرد و به همین دلیل است که ارتش اسرائیل همچنان در حالت آماده باش قرار دارد.

این افسر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ارتش می‌توانست گروهی را که در سپتامبر گذشته در جبل الشیخ برای اجرای عملیات نفوذ به داخل خاک اسرائیل تلاش کردند را ترور نماید؛ اما ارتش آن زمان تمایلی برای این کار نداشت یا اینکه زمان را برای انجام اقدام علیه حزب الله مناسب ندید.

تنش‌ها در مرزهای جنوبی لبنان با رژیم صهیونیستی طی ماه‌های آگوست و سپتامبر گذشته پس از کشته شدن یکی از نیروهای حزب الله در حمله هوایی این رژیم به سوریه بالا گرفت و ارتش رژیم صهیونیستی از بیم انتقام حزب الله به حالت آماده باش درآمد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب