1399/10/14-12:51

ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمده است

ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمده است

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که ارتش این رژیم از ترس حملات ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده به حالت آماده باش درآمده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز(شنبه) اعلام کردند که همزمان با اولین سالگرد ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ارتش این رژیم در وضعیت هشدار وآماده‌باش کامل قرار گرفته است.

شبکه کان که یک رسانه وابسته به حکومت رژیم صهیونیستی است، در این باره اعلام کرد: ارتش به حالت آماده باش در آمده، هیچ کس نمی داند ایرانی ها در ۲۴ ساعت آینده برای چه چیزی برنامه ریزی می کنند.

روعی شارون، مجری شبکه کان رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دستگاه امنیتی و ارتش اسرائیل در حالت هشدار هستند.

وی گفت که این وضعیت آماده باش تنها به دلیل سالگرد ترور سردار سلیمانی نیست بلکه اسرائیل متهم به ترور محسن فخری زاده، دانشمند هستهای ایران و حمله به سایت هستهای نطنز نیز هست و ایرانی ها تهدید کرده اند که انتقام خون فخری زاده را خواهند گرفت.

برخی دیگر از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند اگر ایران تصمیم به انتقام بگیرد، گزینه واقعی که پیش رو دارند حمله به اهداف آمریکایی موجود در خاورمیانه و طبیعتا این حملات به اسرائیل نیز کشیده خواهد شد.

این رسانه ها همچنین گفتهاند که این وضعیت امنیتی اسرائیل تا زمان ورود جو بایدن به کاخ سفید ادامه پیدا خواهد کرد.

شبکه آر تی عربی نیز به نقل از هیأت پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش اسرائیل خود را آماده حمله احتمالی از سوی ایران از خاک ‌یمن و یا عراق کرده است.

این گروه رسانه‌ای دولتی صهیونیستی همچنین تاکید کرد: داده های اطلاعاتی نشان می دهد که موشک و یا پهپادهایی در پاسخ به ترور محسن فخری زاده از خاک یمن و یا عراق به سوی اهداف اسرائیلی شلیک خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته جلساتی در رابطه با حملات احتمالی علیه این رژیم برگزار کرده است و در این جلسات گفته شده است که احتمال حمله از سوی شبه نظامیان عراقی و یا حوثی های یمنی وجود دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب