1399/10/14-13:34

درخواست اتحادیه اروپا از تل آویو درباره فلج شدن یک فلسطینی

اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست هرچه زودتر تحقیقات کاملی درباره تیراندازی سربازان این رژیم از فاصله کم به جوان فلسطینی که در حال دفاع از اموال خود بود، انجام دهد.

به گزارش دولت بهار به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیئت اتحادیه اروپا در فلسطین در واکنش به فلج شدن جوان فلسطینی هارون ابوعرام در اثر تیراندازی یک سرباز اسرائیلی به او از فاصله نزدیک در جنوب کرانه باختری در توییتی نوشت، نیروهای اسرائیلی روز جمعه به سمت ابوعرام که درحال بازسازی خانه اش بود، تیراندازی کردند، خانه ای که ماه نوامبر رژیم صهیونیستی در اقدامی مغایر با قوانین بین المللی آن را تخریب کرده بود.

این هیئت با استفاده بیش از حد و نامناسب از زور به ویژه در حق این جوان فلسطینی که در حال دفاع از اموال خود بود، مخالفت کرد و از رژیم صهیونیستی خواست تحقیقات سریع و کاملی درباره این حادثه انجام و متهمان را تحویل دهد.

هارون رسمی ابوعرام (۲۴ ساله) در پی تیراندازی سربازان رژیم صهیونیستی در منطقه الرقبه در جنوب شهر الخلیل زخمی شده و به بیمارستان دولتی یطا منتقل شد، بیمارستان وضعیت این جوان را وخیم گزارش کرد.

شاهدان عینی این تیراندازی اظهار کردند، زمانی که ابوعرام تلاش می‌کرد مانع از مصادره ژنراتور برق خانه‌شان توسط سربازان رژیم اشغالگر شود، آنها از فاصله نزدیک مستقیما به سمت او شلیک کردند. در اثر این تیراندازی ابوعرام از ناحیه عصب و ستون فقرات آسیب دیده و همین مساله باعث فلج دست‌ها و پاهای او شده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب