1399/10/14-18:22

با موشک ارسالی شهید سلیمانی، تل‌آویو را زدیم

این عضو جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: حاج قاسم تاثیر زیادی در افشای طرح های آمریکا برای تجزیه عراق، لبنان، یمن، ایران، لیبی، مصر و فسلطین و لبنان داشت و باید ترور می شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از العالم، رهبر جهاد اسلامی گفت: زمانی که سردار سلیمانی تصمیم گرفت از مقاومت حمایت بیشتر کند باعث شد که در یک نمونه در سال 2014 نه فقط شهرک‌های نزدیک به غزه بلکه تل‌آویو را با موشک های فجر بمباران کنیم و برای اولین بار پایتخت صهیونیستی را هدف قرار دادیم.

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با العالم اظهار داشت: در ابتدا بار دیگر شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به همه مردم تسلیت می گویم، ترور سرداران مقاومت گزینه همیشگی صهیونیست ها و و آمریکا بوده است، پیش از حاج قاسم افرادی مانند بهاء ابوالعطا و افرادی مانند مغنیه از فراندهان مقاومت لبنان به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: باید بگوییم همه این درگیری ها برای مساله فلسطین است زیرا دشمن آمریکایی و صهیونیستی دریافت چنین فرمانده ای که پیروزی های بزرگی رقم زده و در صدد حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین برآمده خطرناک است و نباید دست روی دست گذاشت، زمانی که وی تصمیم گرفت طرح های آمریکا را ناکام بگذارد و از مقاومت فلسطین و لبنان دفاع کند و علیرغم همه شرایط حاکم بر غزه (محاصره و مسدود بودن راهها و حریم هوایی و زمینی) درصدد رساندن سلاح به غزه بود، مسلما با درگیری بزرگی مواجه می شود.

لقب شهید فلسطین و قدس کاملا برازنده سردار سلیمانی است

البطش یادآور شد: سردار بارها گفته بود اگر همه دنیا، کشورهای عربی و مسلمانان، فلسطین را تنها بگذارند ما هرگز چنین کاری نخواهیم کرد و با شما خواهیم بود و از شما حمایت خواهیم کرد، اما لقب شهید فلسطین و قدس کاملا برازنده سردار است زیرا همه شواهد و قرائن و ویژگی و اقدامات وی و روح و جسم ایشان وقف فلسطین شده بود، آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز آن نکته را به خوبی درک کرده بودند.

افشای طرح تجزیه منطقه از سوی سردار

این عضو جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: حاج قاسم تاثیر زیادی در افشای طرح های آمریکا برای تجزیه عراق، لبنان، یمن، ایران، لیبی، مصر و فسلطین و لبنان داشت و باید ترور می شد .

وی خاطرنشان کرد: سخن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره سردار، شهادتش و پیروزی وی قبل و بعد از شهادت کاملا درست است و وی هیچ گاه شکست نخورده است.

البطش اظهار داشت: حاج قاسم این نکته را دریافته بود و می دانست قدس قبله همه مسلمانان است بنابراین برای آموزش، تجهیز و حمایت و پشتییانی و ارسال سلاح با هدف بازگردان قدس هیچ کوتاهی نمی کرد، وی شایسته لقب شهید قدس و فلسطین است زیرا فقط از مقاومت و جهاد سخن می گفت.

سردار از ما فلسطینی تر بود

این عضو جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: کمتر چیزی که می توان گفت این است که وی انسانی صادق، متعهد، امانتدار و عاشق فلسطین بود گاهی از ما فلسطینی تر می شد. از هیچ کوششی دریغ نمی کرد همیشه به ما می گفت ما در خدمت شماییم فقط بگویید چه می خواهید و در این راه زمان و جان خود را گذاشت.

البطش تصریح کرد: وی شهید شد زیرا طرح های آمریکا را ناکام گذاشت و به رژیم صهیونیستی نیزخسارت های زیادی زد، همه می دانند هر فردی که به قدس و مساله فلسطین نزدیک بشود باید بهای آن را بپردازد زیرا مساله فلسطین محوری است.

بمباران تل‌آویو با حمایت سردار سلیمانی

وی در ادامه در خصوص حمایت های سردار اظهارداشت: در سال 2008 زمانی که نتانیاهو و لیونی تصمیم گرفتند به مقاومت و ملت فلسطین و نوارغزه حمله کنند، مقاومت با تمام نیرو در برابرشان ایستاد و سلاح های ساده ای نیز تولید کرد و توانست تا 40 کیلومتر شهرک نشینان را بمباران کند، برد موشک ها فقط 40 کیلومتر بود و 40 موشک گراد به اراضی اشغالی شلیک شد.

البطش تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی تصمیم گرفت از مقاومت حمایت بیشتر کند باعث شد که در یک نمونه در سال 2014 نه فقط شهرک‌های نزدیک به غزه بلکه تل‌آویو را با موشک های فجر بمباران کنیم و برای اولین بار پایتخت صهیونیستی را هدف قرار دادیم.

تجهیز مقاومت به موشک های فجر

این عضو ارشد جهاد اسلامی گفت: زمانی‌که گردان‌های قدس برای اولین بار با موشک ایرانی فجر این منطقه صهیونیستی را هدف قرار دادند شهید سلیمانی این موشک را برای ما فرستادند. در جنگ سال 2014 که 51 روز طول کشید، گردان‌های قدس و گروه‌های مقاومت فلسطینی مناطق اسرائیلی از جمله حیفا، تل‌آویو و شهرک های اطراف آنها و نیز فرودگاه بن‌گوریون را با دست کم 150 موشک هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین نبرد یعنی "صیحه الفجر" در انتقام از خون شهید "بهاء ابوالعطا" گردان‌های قدس به تنهایی این مناطق را از جمله فرودگاه بن‌گوریون و حیفا را با بیش از 300 موشک هدف حملات قرار دادند.

البطش خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در پشت گردان‌های قدس و عزالدین قسام و گروه‌های فلسطینی بود و در جنگ‌ها از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کرد. حاج قاسم دوشادوش همرزمانش از این نبردها حمایت و پشتیبانی می‌کرد. این حمایت تنها در زمینه لجستیکی و تسلیحاتی نبود بلکه از لحاظ آموزش دادن و تمرین دادن و تامین بودجه مالی، اردوگاه‌های حاج قاسم سلیمانی برای مبارزان فلسطینی باز بود تا به مرحله‌ای بازدارندگی با دشمن برسند. این آماده‌سازی و حمایت از مبارزان فلسطینی باعث شده است اسرائیل تا الان نتواند به غزه و نیز به جنوب لبنان حمله کند.

سردار به دنبال ارتقاء قدرت موشکی مقاومت

این عضو ارشد جهاداسلامی تصریح کرد: حاج قاسم تنها به دنبال تجهیز موشکی مبارزان فلسطینی و مقاومت نبود بلکه درخصوص حمایت از مبارزان فلسطینی با هدف ارتقای قدرت موشکی آنها نیز گفتگو و برنامه ریزی می شد.

وی تصریح کرد: مقاومت فلسطین اکنون موشک‌های خود را خودش می‌سازد و الان تمام تجهیزات موشک از گلوله و بسته‌های انفجاری بومی هستند. این حرف فقط درخصوص مقاومت فلسطین صدق نمی‌کند بلکه درباره مقاومت لبنان، یمن و سوریه نیز صدق می‌کند و این حمایت‌ها از طریق قاسم سلیمانی ارائه می‌شد. دشمن می‌داند جنگ‌های بعدی خشونت‌بار و با برد بیشتر خواهد بود، ما توانستیم به قدرتی بازدارنده و ایجاد ارعاب در دشمن دست یابیم. ما نمی‌توانیم از توانی یکسان با دشمن برخودار شویم ولی توانستیم ترس و وحشتی در روح و نفس دشمن ایجاد کنیم."

وی یادآور شد: معادلات بازدارنده اجازه نداد که ارتش صهیونیستی وارد لبنان شود و با حزب‌الله بجنگد. برای ادامه قدرت بازدارنده ما به ادامه حمایت و پشتیبانی نیاز داریم. این دشمن شکست خواهد خورد ولی آقای قاسم سلیمانی این نقطه ضعف دشمن را کشف کرده است. آمریکا وقتی بزرگ‌ترین فرمانده مقاومت در ایران را ترور کرد می‌داند بهای این جنایت سنگین خواهد بود."

البطش افزود: آنها هدف محور مقاومت را ترور نکردند فقط توانستند حاج قاسم را ترور کنند در هر صورت، مقاومت قوی‌تر و محکم‌تر شده است. خونی که در فرودگاه بغداد ریخته شده بر ثابت ماندن هدف محور مقاومت تأکید می‌کند. شهادت سلیمانی انگیزه محور مقاومت را بیشتر و قوی‌تر کرده است. مقاومت فلسطین قوی‌تر و منسجم‌تر شده و به مکر و حیله گروه ترامپ بیشتر آگاه شده‌اند، ترور فرماندهان نظامی به متوقف کردن محور مقاومت منجر نمی‌شود بلکه بر عکس انگیزه را بیشتر می‌کند.

جنگ بعدی، جنگ در مرزهاست

وی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین الان به لطف سلیمانی از قدرتی برخوردار است که تمامی مناطق غزه را تحت کنترل قرار دهد و دهها هزار مبارز دارد، هدف ما این است که هرگونه جنگ بعدی را به مرزها و فراتر از مرزها بکشانیم.

این عضو ارشد جهاداسلامی یادآور شد: سردار سلیمانی مهندس و پایه‌گذاری مقاومت بوده و ایشان از طریق گفت‌وگو با دبیرکل حزب‌الله، دفتر سیاسی حماس و نیز انصارالله یمن این محور را ایجاد کرد. الان محور مقاومت باید متحد، هماهنگ و منسجم باشند.اگر آمریکا که پشت اسرائیلی در هر جنگی قرار دارد ما نیز متحد هستیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب