
نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی کشور اعلام شد
سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی کشور را اعلام کرد.

سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی کشور را اعلام کرد.

طبق اعلام معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاههای اجرایی با توجه به شرایط هر استان، نسبت به تعیین درصد حضور کارکنان اقدام میکنند. در استان تهران حضور ۲۰ درصدی کارکنان تعیین شده است و دستگاهها موظفند ا...

استاندار تهران ضمن اشاره به ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان، اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود.

سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامهای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری در شرایط تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را تا زمان بازگشت وضعیت کشور ...

استاندار تهران از تمدید دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی استان تهران به ویژه بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص و یا زیر شش سال با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه چهارم تیرماه خبر داد و گفت: بانک ها با حداقل ٥٠ درصد شعب ...
معاون استاندار تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیتهای ادارات با کارهای ضرور، به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.
بخشنامه نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در راستای «طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها متناسب با وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور» ابلاغ شد.
مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره روند فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور توضیحاتی ارائه داد و گفت: در اکثر مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، کمتر از ۱۰ درصد دانش آموزان آموزش حضوری دریافت می کنند و بیش ا...
سازمان اداری و اسختدامی ابلاغ کرد:باتوجه به افزایش مجددشیوع ویروس کرونا، دستگاههای اجرایی موظفند از ۵ تا ۳۰ آبان برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور ۵۰ درصد کارکنان برنامهریزی کنند.

استاندار تهران از تمدید دورکاری در ادارات استان تا پایان شهریور ماه خبر داد.
محسنی بندپی گفت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در هفته جاری و تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه تمدید میشود.

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه دورکاری هم کار روزانه محسوب می شود و کارفرما موظف است حقوق کارکنان را کامل پرداخت کند، گفت: در صورت کاهش دستمزد، کارگران می توانند به ادارت کار شکایت کنند.

استاندار تهران از تمدید دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی استان تهران در هفته آینده خبر داد.

استاندار تهران گفت: دورکاری و کاهش یکسومی کارکنان دستگاههای اجرایی استان تهران این هفته نیز تمدید شد.

زالی خواستار دورکاری ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان سازمانها و دستگاههای اجرایی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شد.