اخبار دورکاری

 جزئیات کامل نحوه فعالیت ادارات پس از نوروز

جزئیات کامل نحوه فعالیت ادارات پس از نوروز

طبق اعلام معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط هر استان، نسبت به تعیین درصد حضور کارکنان اقدام می‌کنند. در استان تهران حضور ۲۰ درصدی کارکنان تعیین شده است و دستگاه‌ها موظفند ا...

2 ماه پیش
تداوم دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی

تداوم دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی

استاندار تهران ضمن اشاره به ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان، اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود.

3 ماه پیش
دستورالعمل نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی

دستورالعمل نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی

سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامه‌ای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری در شرایط تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را تا زمان بازگشت وضعیت کشور ...

3 ماه پیش
تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت

تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت

استاندار تهران از تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران به ویژه بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص و یا زیر شش سال با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه چهارم تیرماه خبر داد و گفت: بانک ها با حداقل ٥٠ درصد شعب ...

1 سال پیش
 نحوه فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور

نحوه فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور

مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره روند فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور توضیحاتی ارائه داد و گفت: در اکثر مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، کمتر از ۱۰ درصد دانش آموزان آموزش حضوری دریافت می کنند و بیش ا...

5 سال پیش
۵۰ درصد کارکنان دولت تا آخر آبان دورکار می‌شوند

۵۰ درصد کارکنان دولت تا آخر آبان دورکار می‌شوند

سازمان اداری و اسختدامی ابلاغ کرد:باتوجه به افزایش مجددشیوع ویروس کرونا، دستگاه‌های اجرایی موظفند از ۵ تا ۳۰ آبان برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور ۵۰ درصد کارکنان برنامه‌ریزی کنند.

5 سال پیش
دورکاری دلیلی برای کاهش دستمزد نیست

دورکاری دلیلی برای کاهش دستمزد نیست

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه دورکاری هم کار روزانه محسوب می شود و کارفرما موظف است حقوق کارکنان را کامل پرداخت کند، گفت: در صورت کاهش دستمزد، کارگران می توانند به ادارت کار شکایت کنند.

5 سال پیش
اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب