
سازمان خصوصیسازی پاسخگوی سوء عملکرد خود باشد
نماینده مردمشیراز درمجلس گفت: سازمان خصوصیسازی باید پاسخگوی دخالت در انتصاب مدیران شرکتهایی که روند آزادسازی را کامل طی نکردهاند باشد.
3 سال پیش