
تداوم دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی
استاندار تهران ضمن اشاره به ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان، اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود.





