1399/12/03-15:53

دکتر احمدی نژاد: اظهارات آقای حداد عادل سخن دشمن بود/ مثل کوه استوار خواهم ایستاد + فیلم

دکتر احمدی نژاد: اظهارات آقای حداد عادل سخن دشمن بود/ مثل کوه استوار خواهم ایستاد + فیلم

دکتر احمدی نژاد در مصاحبه ای به بیان بخش هایی از واقعیت های رونمایی نشده از چهره آقای حداد عادل رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان پرداخت و گفت: چگونه می توان انتظار داشت با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟

به گزارش دولت بهار، خادم ملت ایران با استناد به سخنان رهبر انقلاب، اظهارات آقای حداد عادل را مترادف با سخن دشمن دانست و افزود: من هنوز درباره انتخابات نظری نداده ام و هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم. تمام تهمت ها، فشارها و تخریب ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می کنم، اما نمی توانم وضعیت افتضاح امروز کشور و فقر و بدبختی و درد و رنج مردمی را که روی دریای ثروت نشسته اند، ببینم و بی تفاوت باشم.

متن این گفت و گو که صبح امروز (یکشنبه) و در پایان بازدید یک ساعته دکتر احمدی نژاد از بازارچه کتاب واقع در میدا انقلاب انجام شد، به شرح زیر است:

سوال: آیا سخنان آقای حداد عادل را شنیده اید. این سخنان مردم را به شدت ناراحت و بیش از پیش نسبت به آینده کشور و انتخابات نگران کرده است؟

بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

بله من هم شنیده ام و از دو روز گذشته تا کنون عده زیادی تماس می گیرند و یا مراجعه می کنند و از من می خواهند که در این باره اظهار نظر نمایم. البته جمع زیادی از اقشار مختلف مردم دائما مراجعه می کنند و اصرار دارند که من در انتخابات شرکت کنم و برای اصلاح وضع کشور کاری را انجام دهم، اما من تا الان از اظهارنظر در باره انتخابات خودداری کرده ام و هیچگونه اظهار نظری نداشته ام.

نمی دانم چرا عده ای در کشور ما پیدا شده اند که وقتی ملت ایران یا جمع کثیری از ملت ایران به خادم خودشان اظهار لطفی کنند، آنها  ناراحت، دستپاچه، نگران و عصبانی می شوند و به مردم توهین می کنند تا جایی که حتی نمی‌توانند خشم و عصبیت خودشان را پنهان کنند. متاسفانه الان گرفتار این افراد هستیم.

آقایی (حداد عادل) که این حرفها را زده است در سال 84 هم تا لحظه آخر انتخابات، با کمک دوستانش سنگین ترین فشارها را به بنده آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف دهم.

در دوره ریاست جمهوری نهم هم این ها در طول مجلس هفتم، بیشترین ممانعت ها، تخریب، فشارها و انواع ترفندها را به کار گرفتند تا مانع از خدمات دولت به مردم شوند و حتی اجازه ندادند ساعت کار ادارات را تنظیم کنیم تا مقداری بار ترافیک برای مردم سبک شود.

در طول 16 سال اخیر یعنی قبل از سال 1384 تا امروز این آقا همیشه مخالف بنده بوده و به شدت علیه اینجانب فعال بوده است. متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می کنند و فکر می کنند که همه امور تحت تصدی آنها باشد. آنان کشور و انقلاب را ارث پدری خودشان می شمارند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد.

نباید از یاد ببریم که امام راحل فرمودند:«نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» . ما چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت  انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟ آیا این امر شدنی است؟

من دلم برای آن عده از نیروهای انقلابی و جوانان حزب اللهی که البته می دانند بنده چقدر آنها را دوست دارم می‌سوزد که چنین افرادی داعیه ریاست و خط دهی به آنها را دارند و به جای آنان سخن می گویند و تصمیم می گیرند.

این آقا یادش نرود که با همسر محترم شهید دکتر فاطمی ملاقات کرد و سعی در جلب نظر ایشان برای مخالفت با دولت دهم و همراهی با خودشان را داشت اما آن خانم مخالفت کرد و درخواست ایشان را نپذیرفت و وقتی که عکس دست ‌بوسی فرح را نشان داد، مامورین امنیتی شبانه به محل اقامت خانم فاطمی ریختند و کامپیوتر حاوی آن عکس را با خودشان بردند. بعداً هم او را هم دستگیر کردند و پس از 26 شبانه روز حبس، او را تحت الحفظ به پای هواپیما آوردند و از کشور اخراج کردند.

انتخابات مانند کشور و انقلاب متعلق به مردم است

انتخابات حق مردم است و مانند کشور متعلق به مردم است. امام فرمودند: «میزان رای ملت است». معنای این حرف امام آن است که همه امور باید با نظر ملت انجام بشود. تضمین استقلال، سلامت و پیشرفت کشور هم مستلزم حضور پرشور و با نشاط و گسترده مردم و انتخاب آزاد ملت است.

رهبری هم گفتند که انتخابات پرشور لازم است و آن را تنها راه علاج دردهای کشور و برقراری امنیت اعلام کردند، اما این اقا رسماً از انتخابات افتضاح و حداقلی مجلس در سال 98 دفاع و آن را به عنوان یک الگوی موفق معرفی می کند و جالب است که این نسخه را برای انتخابات ریاست جمهوری هم دارد تجویز می کند. ما کجا باید دنبال دشمن بگردیم؟

رهبری می گویند ادعای مهندسی انتخابات، سخن دشمن است و این آقا بلافاصله رسماً و در حالیکه ماه‌ها به انتخابات مانده است به گونه ای سخن می گوید که خبر از مهندسی قطعی انتخابات توسط شورای نگهبان می دهد. واقعاً رد دشمن را در کجا باید جستجو کرد؟ البته مردم به این آقا می گویند تو چه کاره مملکت هستی که می‌خواهی برای همه تعیین تکلیف ‌کنی؟

همانطور که گفتم من هنوز درباره انتخابات نظری نداده ام اما نمی توانم وضعیت افتضاح امروز کشور را تحمل کنم و درد و رنج و غصه های مردم را ببینم و کاری نکنم.

نمی توانم فقر و بدبختی یک ملت بزرگ و تمدن ساز را که روی دریای ثروت نشسته است، ببینم و بی تفاوت باشم. این سوال به طور جدی مطرح است که اگر اداره کشور در دست ضد انقلاب بود آیا وضع خیلی بدتر از الان می شد؟ تمام تهمت ها، فشارها و تخریب ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می کنم.

من هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم، اما خادم کوچک ملت هستم و تا آخرین لحظه حیات، مردم را تنها نخواهد گذاشت و تا اصلاح کامل وضع کشور به نفع مردم و بر اساس آرمان آزادی و عدالت در کنار آنان خواهم ماند.

من در برابر ملت عزیز ایران خود را نوکری کوچک می شمارم و به آن افتخار می کنم. اما به لطف خدا و عنایت حضرت امام عصر(عج) و حمایت ملت و بر اساس کلام نورانی امیر المومنین(ع) در برابر بدخواهان و زورگویان و زیاده خواهان مثل کوه استوار خواهم ایستاد.

ایمان دارم که آینده درخشان متعلق به ملت ایران است. ایران عزیز ما با همت و به دست ملت بزرگ، سرافراز و پرافتخار ساخته خواهد شد و اراده شیاطین و بدخواهان خللی در تحقق این آرمان بزرگ ایجاد نخواهد کرد.

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب