1399/12/27-16:23
در دیدار با اهالی کهکیلویه و بویراحمد؛

دکتر احمدی‌نژاد: عدّه‌ای حاضرند ملّت، کشور، فرهنگ و دین را برای بقاء خود هزینه کنند!

 دکتر احمدی‌نژاد: عدّه‌ای حاضرند ملّت، کشور، فرهنگ و دین را برای بقاء خود هزینه کنند!

دکتر محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان کهکیلویه و بویراحمد که عصر روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ در تهران برگزار شد، با بیان ریشه‌ها و علل پیدایش وضعیت اسفبار امروز کشور گفت: خودبرتربینی ریشه تبعیض، ظلم و بی‌عدالتی و فساد و فقر است. متأسفانه عدّه‌ای پیدا شده‌اند که خود را برتر و بالاتر از دیگران می‌پندارند و حاضرند کلّ ملّت، کشور، فرهنگ و دین و پیامبران را برای بقای خود هزینه کنند. آنها خودشان را برای در دست داشتن همه اختیارات و ثروت کشور، ذی‌حق می‌دانند و نتیجه طبیعی چنین وضعیتی نیز، تضعیف ملّت و به تبع آن ضعیف شدن کشور بوده است.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد با تقبیح کسانی که ملت ایران را به عدم فهم و درک صحیح متهم می‌کنند، گفتند: یک ملّت می‌گوید اشتباه می‌کنید، اما آن اقلیّت خودبرتربین، می‌گویند مردم نمی‌فهمند در حالی که نفهم‌ترین آدم‌ها کسی است که یک ملت بزرگ، فهیم، صاحب اندیشه و تحلیل را به نفهمیدن متهم می‌کند.

خادم ملّت ایران بر ضرورت اداره امور کشور بر مبنای خواست و اراده مردم تأکید کرد و گفت: حکومت جز نمایندگی اراده مردم نیست. ملّت ایران خواستار آبادانی، عدالت، دوستی و از بین رفتن فقر، ظلم و تبعیض و بی‌عدالتی است، اگر کسانی که در مصادر امور کشور قرار گرفته‌اند، مردم را قبول ندارند و حاضر نیستند به خواسته آنها تن بدهند، بهتر است کنار بروند.

ایشان از برخی از مقامات و مسولان به سبب ابراز ناتوانی در اراده بهتر کشور انتقاد کردند و گفتند: یک ملّت باور دارد که با این ثروت عظیم مادّی و انسانی، کشور را خیلی بهتر می‌شود اداره کرد اما عدّه‌ای رسماً می‌گویند که از انجام آن ناتوان هستند، اگر نمی‌شود و نمی‌توانید، چرا آنجا نشسته‌اید؟

استاد دانشگاه علم و صنعت راه نجات را در بازگشت به اراده و خواست ملّت‌ها دانست افزود: من بشارت می‌دهم که به لطف خداوند مهربان، آگاهی عظیمی در کل دنیا در حال وقوع است. باندهای قدرت در تمام دنیا بی‌اعتبار شده‌اند و ملّت‌ها دارند قدرت خود را پیدا می‌کنند و برای تغییر و اصلاح وضع کشورها و جهان دارند به هم می‌پیوندند. ان‌شاءالله با ظهور امام زمان(ع)، اراده ملّت‌ها یعنی همه ارزش‌های متعالی الهی و انسانی، در تمام دنیا حاکم خواهد شد و من امیدوارم که ملّت بزرگ ایران در این اتفاق بزرگ، پیشگام و جلودار باشد.

ایشان انقلابی‌تر بودن نسل امروز کشور نسبت به سال ۱۳۵۷ را امری بدیهی و حاکی از رشد ملّت ایران توصیف کردند و خطاب به جریان قدرت که ادعا می‌کند نسل امروز از دین برگشته است، گفتند: هیچکس از دین برنمی‌گردد، آنها از شما برگشته‌اند. اگر به راه ملّت بیایید و با آنان رو راست باشید، خواهید دید که در سایه بهترین، نجیب‌ترین و با صفاترین ملّت دنیا قرار دارید، ملّتی که پای کشورش، انقلابش، آرمان‌هایش و اعتقاداتش محکم ایستاده است.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد که عشق به امام حسین(ع)، پیامبر و آل او و عشق به خوبی‌ها، عدالت و انسانیت در اعماق وجود ملّت ایران نهادینه شده است و کسی نمی‌تواند این ها را از ملّت ایران جدا کند زیرا خود ملّت در طول تاریخ با عقل و دانش و منطق خودش اینها را پذیرفته و حفظ کرده است.

ایشان با تأکید بر ضرورت توزیع قاعده‌مند ثروت کشور میان مردم ایران گفتند: اگر ثروت طبیعی ایران بر مبنای قاعده، در اختیار مردم قرار گیرد و کسی مانع و سد راه آنان نشود، ملّت ایران خواهد توانست در یک دوره کوتاه ۵ ساله، این سرزمین را به پیشرفته‌ترین کشور جهان تبدیل کند.

خادم ملّت ایران در پایان سخنانش از طایفه لر در ایران به عنوان یک قوم صادق، شجاع، بیگانه‌ستیز و عاشق ایران یاد کرد و گفت: مردم لر انسان‌های با صفا، صمیمی، نجیب، غیور، شجاع، آزاده، پرتلاش، منیع الطّبع، عدالت‌خواه، میهمان‌نواز و از نسل شجاعان و فداکاران در راه ایران و ایستادگان در برابر اجنبی‌ها و اجنبی‌پرستان هستند و من افتخار می‌کنم که کوچک و خادم ملّت ایران هستم و در کشوری زندگی می‌کنم که این مردم در آنجا تنفس می‌کنند و یکی از استان‌های پر افتخارش، کهکیلویه و بویر‌احمد است.

چند تن از حاضران در این دیدار با سخنانی به تشریح وضعیت تأسّف‌بار کشور پرداختند و به نمایندگی از اقشار مختلف مردم گزارش‌هایی از وضعیت موجود و مشکلات مردم شریف این استان ارائه نمودند و با بیان شرایط سخت پیش روی ملّت ایران در نتیجه ناکارآمدی‌های مدیران کشور، به عنوان یک مطالبه عمومی مصرّانه از خادم ملت ایران دکتر محمود احمدی‌نژاد خواستند تا جهت کمک به حل مشکلات کشور و مردم و نجات کشور از شرایط بغرنج کنونی، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب