1400/01/12-22:38
دیدار جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران تبریز با دکتر احمدی‌نژاد

دکتر علیرضابیگی: اگر ریگی به کفش امین ملت بود آنها رحم نمی‌کردند/ دکتر احمدی‌نژاد امروز سرافرازتر از گذشته است + فیلم

دکتر علیرضابیگی: اگر ریگی به کفش امین ملت بود آنها رحم نمی‌کردند/ دکتر احمدی‌نژاد امروز سرافرازتر از گذشته است + فیلم

در این مقطع حساس از تاریخ که کشور نیازمند تغییرات اساسی است، فرد جسوری را می خوانیم که برنامه های او برای مردم ما روشن است. مخالفان دکتر احمدی نژاد هم می دانند که اگر این علم برافراشته شود، آنها چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد. لذا آنها هم تا آخرین تیر خود را خواهند زد. مخالفت هایی هم که اتفاق می افتد، موضوع عجیبی نیست، این مخالفت ها از این هم شدیدتر خواهد شد. در این دوره 8 ساله، هر چه توانستند به سمت آقای دکتر احمدی نژاد تیر زدند ولی اگر ریگی به کفش امین ملت ایران بود، آنها به هیچ عنوان رحم نمی کردند.

به گزارش دولت بهار، متن سخنان دکتر علیرضا بیگی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران آذربایجان شرقی با دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم. الحمدلله رب العالمین

به نمايندگي از ملت ايران و مردم آذربايجان، خدمت اميد و امين ملت ايران، جناب آقاي دكتر احمدي نژاد سلام عرض مي كنم. اين ايام خجسته ماه شعبان، بويژه ولادت امام عصر عليه السلام را تبريك مي گويم.

در نظام جمهوري اسلامي، به بركت انقلاب اسلامي، امروز به نام روز جهاني مستضعفين نام گذاري شده است و جنابعالي، پرچمدار و علمدار رهايي مستضعفان و توانمند كردن آنان در كشور بوديد و به اين نام، نامي شده ايد.

سالروز تاسيس جمهوري اسلامي ايران را تبريك عرض مي كنم. در تاريخ انقلاب اسلامي ايران، اولين توجه به آراء مردم و رجوع به مردم، در چنين روزي رقم خورد. مردماني كه به حساب نمي آمدند و عددي شمرده نمي شدند به بركت انقلاب اسلامي، از آنها سوال شد كه جمهوري اسلامي را مي خواهيد يا خیر؟ بيش از 98 درصد مردم ايران، به جمهوري اسلامي ايران آري گفتند. به تعبير مقام معظم رهبري، اسلام و انقلاب اسلامي بود كه به مردم ايران، حق انتخاب داد و مردم از اين حق بهره مند شدند. روزگاراني مردم ايران به حساب نمي آمدند.

امروز مشكل ما در جهان اين است كه دولت ها و حكومتها به دنبال بدست آوردن مشروعيت و مقبوليت هستند، تلاش مي كنند براي استحكام و بقاي خودشان، به پشتوانه هاي مردمي و خواست و اراده ملت ها تكيه كنند چراكه ايمان دارند، پشتوانه مردمي و پايگاه مردمي، مي تواند آنها را در برابر آفت ها و آسيب ها، ايمن كند و سبب پايداري، ثبات، اقتدار، كارايي و کارآمدی شود. حكومت ها به دنبال افزايش اين ظرفيت و پشتوانه مردمي خودشان هستند، كمااينكه جمهوري اسلامي ايران چون تكيه اش به مردم بود، بيش از 98 درصد از مردم گفته بودند جمهوري اسلامي، جان و هستي ماست و عزيزترين دارايي هاي خودشان را براي اينكه انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي سرفراز بماند، قرباني كرده بودند. چه بسيار مادراني كه داغدار فرزندان خود شدند. اين جمع حاضر، جمع دلسوختگان و دلدادگان انقلاب اسلامي هستند، كسانيكه عزيزترين دارايي هاي خودشان را براي انقلاب اسلامي تقديم كردند چراكه جمهوري اسلامي را خودشان در چنين روزي تاسيس كرده بودند.

مشكلي كه امروز ما در كشور داريم اين است كه مردم ديده نمي شوند. چون مردم ديده نمي شوند، ناچار در برابر بيگانه زبان كوتاه مي شود. چون تكيه و پشتوانه مردمي ضعيف شده، به ذلت برجام تن داده مي شود و به دنبال آن حوادثي اتفاق مي افتد. تن به قراردادي داده مي شود كه يك فرد بي سوادي كه مي خواهد خانه اي را معامله كند يا به فروش برساند، به مراتب از آدمهايي كه ادعاي تحصيلات آنچناني دارند و سوابق و مسئوليت هاي عديده اي را براي خودشان ذكر مي كنند، مدل و روش فروش را بهتر مي داند و عمل مي كند. او مي داند كه اگر خانه اش را بخواهد بفروشد، يك سوم ارزش اين خانه را زمان تنظيم مبايعه نامه، دريافت مي كند، يك سوم دوم را زماني كه كليد خانه را تحويل داد، دريافت مي كند و يك سوم آخر را در محضر، زماني كه سند را به نام مي زنند، دريافت خواهد كرد و بعد هم نزد آن بنگاه دار، چكي را به امانت مي گذارند كه اگر يك طرف از معامله فرار كرد، او بايد ضرر و زيان و خسارت معامله را، پرداخت كند.

ما خانه اي را معامله كرديم كه خريدار، ما را مجبور كرده زيرزمين خانه را تخريب كنيم، در زيرزمين سيمان بريزيم، روي آن آسفالت بكشيم و بعد دست خودمان را مقابل خريدار گرفتيم كه حق ما را بده و خريدار مي گويد نه! مثل اينكه اين معامله شدني نيست، من خريدار نيستم. فروشنده مي گويد من به اعتبار تو اين خانه را خراب كردم و در زيرزمين آن سیمان ریختم و آن را آسفالت كردم! خريدار مي گويد من چه كنم كه تو يك معامله گر نادان بودي!؟ 

الان آنچه كه بوقوع پيوسته يك سرخوردگي ملي است و كساني سعي دارند اين سرخوردگي ملي را براي ما چيز ديگري معنا كنند. بنا بود اين سرخوردگي ملي، به عنوان يك افتخار در كتب درسي فرزندان ما تدريس شود تا آيندگان بدانند كه چه كار عظيمي صورت گرفته است!

" ميزان راي ملت است. " ملت ايران، جمهوري اسلامي را انتخاب كرد، امام راحل (ره) بر راي مردم پافشاري كردند و همه مسئولان را به راي مردم دلالت دادند. احدي حق ندارد از راي مردم تخطي بكند. رهبر معظم انقلاب موضوع آراء مردم و حرمتي كه براي آن وجود دارد و احترامي كه پشتوانه قدرت و توانايي نظام جمهوري اسلامي ايران هست را به زيباترين شكل بيان ميكنند و مي فرمايند: " انقلاب اسلامي، به مردم ايران حق انتخاب را هديه كرد. " امام راحل(ره) به مردم آموخت كه چگونه بر مبناي آرمانهاي اسلامي و بر اساس انتخاب رفتار بكنند. حكومت اسلامي، بر اساس انتخاب مردم و در بستر انتخاب مردم باید بتواند حكمراني كند.

من بعنوان خدمتگزاري از جمع خدمتگزاران مردم ايران، در يك فراز تاريخي از حيات انقلاب اسلامي، افتخار داشتم سالياني را در محضر برادر عزيزم، جناب آقاي دكتر احمدي نژاد در خدمت مردم شريف آذربايجان شرقي، استاندار باشم. تلاش ما اين بود كه يك الگوي حكمراني اسلامي را به مردم خودمان نشان بدهيم. به مردم بگوييم كه ما هم يكي مانند شما هستيم ولي چون بار مسئوليت بر دوش ماست، ما متواضع هستيم، ممكن است نتوانيم به مسئوليت هاي خودمان بدرستي عمل كنيم ولي در برابر مردم خودمان متواضع و فروتن هستيم، ما تافته جدا بافته نيستيم، ما از آسمان به زمين نيامده ايم و اظهار تفاخر نمي كنيم. خادمين ملت در دسترس ملت هستند، پاسخگوي مسئوليت هاي خودشان هستند. الگوي حكمراني اين بود كه مردم ايران، مردم شهرها و روستاهاي دور، رئيس جمهور كشور را در ميان خودشان ببينند.

در حادثه زلزله ورزقان كه من خدمتگزار ملت ايران بودم، نمايندگي داشتم، خار از پا و چشم رنجديدگان و مصيبت ديدگان اين زلزله دربياورم. تلاش من بايد اسباب اميدواري آنها مي شد. وقتی رئیس جمهور ایران در میان مردم زلزله زده حضور پیدا می کرد، این مردم او را به مثابه عزیز خودشان احترام می کردند و خادم ملت ایران آنها را نوازش می کرد. کودک یتیمی که بر روی زانوی رئیس جمهور ایران می نشیند و اشک از چشمان او پاک می کند که من با محبت خودم، رنج از دست رفتن پدر و مادرت را جبران می کنم، امیدوار و مطمئن باش که ما هستیم، جمهوری اسلامی ایران پشت و پناه توست و خداوند سبحان خیر و برکت خودش را نازل می کند و ما افتخار می کنیم که می توانیم کارنامه ای را ارائه بدهیم که در وسعت 5 هزار کیلومتر مربع، مردمانی که خانه و کاشانه خودشان را از دست دادند را به زیر سقف مطمئنی بردیم و با سربلندی اعلام کردیم که از مردم ارسباران کسی زیر چادر نیست. اگر ریگی به کفش ما بود و این ادعای ما، ادعای دروغی می بود، ما به اندازه کافی مدعی داشتیم که آنها را به رخ بکشند و بگویند این ادعا، ادعای واهی و کذبی است.

به فضل الهی، این یادگار از خادم عزیز ملت، جناب آقای دکتر احمدی نژاد به عنوان یک الگو و نمونه از توانایی و قابلیت ها در کشور ما ثبت شد. مشابه این افتخارات را ما زیاد داریم که مردم حس کردند که حکومت و دولت، متعلق به آنهاست و در روز سختی از آن دولت با جان و دل دفاع می کنند.

آیا امروز که ما در نیمه شعبان و ایام ولادت امام عصر علیه السلام قرار داریم، ایشان از آنچه که در قلوب ملت ایران می گذرد، شادمان است؟ عملکرد دولتی که خودش را منتسب به جمهوری اسلامی ایران می داند، این عملکرد اسباب سرافرازی رهبر عزیز ما را فراهم کرده است یا خیر؟ رهبری عزیز ما در کمال تواضع و فروتنی جلوی دوربین حاضر می شوند و می گویند ملت ایران در تنگنا و سختی به سر می برند. ملت ایران از خریدن یک کیلو میوه عاجز مانده اند، کشوری با این همه ثروت و سرمایه! دریاها، جنگل ها، معادن، منابع نفت و گاز، جوان های انقلابی و پرشور و توانا، ملتی بزرگ اما روزگار سختی را می گذرانند.

کشور نیازمند تغییر است، تغییر بایستی در جهات مختلف صورت بگیرد. تغییر در حوزه اقتصاد، سیاست داخلی و اداره کشور، سیاست خارجی و دیپلماسی و مناسبات بین دولت و مردم باید اتفاق بیفتد. کسی حق تفاخر به ملت ما را ندارد.

آقای دکتر احمدی نژاد در حوزه اقتصاد، کارنامه ارزشمندی را دارند، هدفمندی یارانه ها، گوشه ای از انقلاب اقتصادی بود که باید صورت می گرفت. امروز آقای دکتر احمدی نژاد درباره بازگرداندن ثروت مردم به مردم صحبت می کنند، همان موضوعی که در دوران دولت مهر و عدالت، در قالب سهام عدالت انجام شد و دکتر احمدی نژاد علمدار آن حرکت بودند و مردم آن را دیدند و ثروت در اختیار مردم قرار گرفت. این بخشی از انقلاب اقتصادی بود که ما انجام دادیم ولی کامل اتفاق نیفتاد.

وقتی صحبت از بازگرداندن ثروت مردم به مردم می شود، عده ای ناراحت می شوند، چرا؟ چون آنها بنای اعتماد به مردم را ندارند. آنها می گویند اگر این ثروت در اختیار مردم قرار بگیرد، مردم نمی دانند با این ثروت چه بکنند، مردم بلد نیستند و چه بهتر که ما این ثروت را اداره کنیم!  تمام چپاول ها و دزدی هایی که در کشور ما اتفاق افتاده از ناحیه همین ثروت هایی رخ داده که متعلق به مردم بوده و ما آن را از ملت دریغ کرده ایم.

چه کسی علمدار این حرکت می تواند باشد؟ چه کسی می تواند کار به این بزرگی را انجام بدهد؟ اوصافی که مقام معظم رهبری، برای رئیس جمهور آینده ملت ایران برشمردند، در کدامیک از این افرادی که خودشان را امروز دارند برای کاندیداتوری ریاست جمهوری آماده می کنند، متجلی است، به جز آقای دکتر احمدی نژاد؟ رهبر انقلاب شاخص هایی را می فرمایند و قضاوت به عهده ملت ایران است. ملت ایران این شاخص ها را فقط در دکتر احمدی نژاد متجلی می بینند ولاغیر.

امروز برای آقای دکتر احمدی نژاد روز عید است، از این جهت که یک نماد، 12 فروردین، روز مراجعه به آراء مردم است و مردم دارای اعتبار و جمهوری اسلامی ایران بواسطه اینکه پشتوانه مردمی دارد، مناط اعتبار است. امروز این مردم، به عنوان یک جمع کوچک و در عین حال یک جمع عزیز و خلص معتمدین و دلسوختگان انقلاب اسلامی، پدران و مادران شهدا، جانبازان و عزیزانی که با قد خمیده رنج سفر را بر خودشان هموار کردند تا خدمت امین ملت ایران برسند و از او بخواهند که رنج نجات ملت ایران و حضور در صحنه رقابت ریاست جمهوری را بپذیرند.

در این مقطع حساس از تاریخ که کشور نیازمند تغییرات اساسی است، فرد جسوری را می خوانیم که برنامه های او برای مردم ما روشن است. مخالفان دکتر احمدی نژاد هم می دانند که اگر این علم برافراشته شود، آنها چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد. لذا آنها هم تا آخرین تیر خود را خواهند زد. مخالفت هایی هم که اتفاق می افتد، موضوع عجیبی نیست، این مخالفت ها از این هم شدیدتر خواهد شد. در این دوره 8 ساله، هر چه توانستند به سمت آقای دکتر احمدی نژاد تیر زدند ولی اگر ریگی به کفش امین ملت ایران بود، آنها به هیچ عنوان رحم نمی کردند.

دکتر احمدی نژاد، امروز سرافرازتر از گذشته، از همه آزمونها خودش را باید در معرض انتخاب ملت ایران قرار بدهد تا جواب دندان شکنی را به یاوه گویان و آدمهایی که جز منافع خودشان، چیزی را نمی بینند، بدهد. قیصریه را به آتش می کشانند فقط برای اینکه دستمال نصیب آنها شود.

آقای دکتر؛ این عزیزان، امروز خدمت رسیدند و من هم به نمایندگی از مردم ایران و مردم آذربایجان از خدمت شما این را طلب می کنیم و در عین حال متعهد می شویم که جانانه در این مسیر، امین ملت را کمک کنیم. آنچه که می دانیم این است که ایشان از نظر رای مشکلی نخواهند داشت ولی آنهایی که تصمیم گیرنده انتخابات هستند، باید بدانند که پشتوانه عظیم مردمی چیزی است که کشور، امروز به آن نیاز دارد و این پشتوانه عظیم مردمی با حضور پرشور جناب آقای دکتر احمدی نژاد در عرصه انتخابات ان شاءالله اتفاق خواهد افتاد.

مجدد از همه عزیزان، پدران و مادران شهدا، جانبازان و دلسوختگانی که امروز در این جلسه حضور پیدا کردند، به سهم خودم تشکر می کنم و عرض می کنم که اینها نماینده مردم آذربایجان هستند و پیام مطالبه آنها را خدمت جنابعالی تقدیم می کنم. ما در این جمع به کمک و همراهی امین ملت ایران، برای اینکه تغییرات اساسی در بستر انقلاب اسلامی، در کشور ما توسط آقای دکتر محمود احمدی نژاد به فضل الهی اتفاق بیفتد، متعهد می شویم، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب