1400/03/13-22:56

رشته توئیت علی اکبر جوانفکر درباره انتخابات ریاست جمهوری/ 3

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در رشته توییتی نوشت:

‏بیش از هر کس دیگری در این سرزمین، رهبر معظم انقلاب می دانند که قهر یک ملت چه تبعات سختی برای کشور و انقلاب به دنبال دارد. ایمان دارم که با هوشمندی و درایت رهبری، فرصت هرگونه طراحی و اقدام شیطانی از دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، بویژه در انتخابات ریاست جمهوری، سلب خواهد شد.

‏انتخابات ریاست‌جمهوری بدون حضور دکتر احمدی‌نژاد، سردترین و بی‌رمق‌ترین رویداد سیاسی ــ اجتماعی ایران در سال‌های پس از انقلاب را رقم خواهد زد. بدون تردید، برگزاری چنین انتخاباتی، نمی‌تواند چشم‌انداز امیدبخشی را فراروی ملت ایران ترسیم نماید.

اصول سوم و ششم قانون اساسی تصریح کرده است که امور کشور باید با اتکاء به آراء عمومی و از راه انتخابات اداره شود، شورای نگهبان به عنوان حافظ قانون اساسی باید بگوید که اگر مشروعیت انتخابات ناشی از رای مردم نیست، پس از چیست؟

 از نظر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، میزان رای ملت است. شورای نگهبان باید توضیح دهد که اگر رای و نظر ملت میزان نیست ، پس میزان چیست؟

 شورای نگهبان برخلاف نظرات صریح و آشکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رای ملت را در مشروعیت انتخابات بی تاثیر دانسته است، آیا این شورا نمی داند که به این ترتیب، سند عدم مشروعیت خود را امضاء کرده است؟!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب