1400/03/16-17:03

علت اصرار به رهبری برای ورود به موضوع رد صلاحیت‌ها چیست!؟

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

علت اصرار ما بر ورود رهبری به موضوع رد صلاحيت ها و قرار گرفتن دكتر احمدی نژاد در معرض انتخاب مردم چيست؟

۱- می خواهيم كشور و انقلاب را از دست نااهلان و نامحرمان نجات دهيم.

۲- نمی خواهيم بار ديگر شاهد سيطره نااهلان و نامحرمان و خيانت كاران بر كشور و سرنوشت مردم باشيم.

۳- می خواهيم مسير سيل خروشان به راه افتاده را اصلاح و مانع از نابودی و فروپاشی دستاورد خون شهدا و وارد آمدن خسارات جبران ناپذير به اساس كشور و انقلاب شويم!

۴- مي خواهيم اراده ملت در بهترين شكل آن، بر سرنوشت كشور حاكم باشد.

۵- می خواهيم مانع از قهر قريب الوقوع يك ملت با همه داشته هايی شويم كه برای به دست آوردن آنها بسياری از داشته های خود را فدا كرده است.

۶- می خواهيم از رهگذر مشاركت موثر مردم در اداره امور كشور و توزيع عادلانه ثروت خدادادی بين آنان ، ملت ايران به جايگاه رفيع و ارزشمندی بازگردد كه هر انسانی در آرزوی آن به سر می برد. اوج عزت، آزادی، كرامت، عدالت، انسانيت، سعادت، دوستی، برادری ، محبت، رفاه و آسايش

۷- می خواهيم راه روشن رستگاری و نجات را پيش روی همه ملت ها و دولت ها علامت گذاری كنيم. می خواهيم چون می توانيم و آن را يك ماموريت بزرگ می دانيم.

۸- می خواهيم كاری كنيم كه همه ملت ها و تك تك انسان ها خود را باور كنند و به اين حقيقت واقف شوند كه "می شود" و " می توانند".

۹- می خواهيم جهان پر از عدل و داد شود تا انسانيت يكايك انسانها شكوفا گردد و به جايی برسيم كه فرشتگان و ملائك به خداوند عرضه بدارند كه فتبارك الله احسن الخالقين! می خواهيم چون می دانيم به لطف و مدد الهی اين كار شدنی و آرزوی نسل بشر بوده است.

۱۰- می خواهيم با تكيه بر لطف و رحمت و محبت خداوند متعال، شرايط زندگی انسان ها را بگونه اي سامان بخشيم كه عرصه زيست بشر، برای خودنمايی  شياطين بزرگ و كوچك و ابليس آنقدر تنگ و تاريك شود كه ديگر جايی براي حضورش در ميان انسانها نيابد و برای هميشه از انسان فاصله بگيرد و هيچ راهی جز أطاعت از فرمان خدا و سجده بر انسان برايش نماند. اين كار شدنی است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب