1400/04/06-15:19

تحریف، خیانت به ملت!

دولت بهار/ علی اکبر جوانفکر: "تحریف " یا وارونه سازی حقایق، خیانتی آشکار در حق یک ملت است که اغلب از سوی عناصر وابسته به سازمانهای اطلاعاتی بیگانه و با هدف فریب افکار عمومی برای رسیدن به مقاصد خاص سیاسی صورت می گیرد.

 

عباس عبدی که از وی به عنوان تئوریسین جریان مدعی اصلاح طلبی یاد می شود، در تازه ترین ادعاهای خود، دوران هشت ساله ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد را "دوره سیاه" توصیف کرده و بدون اشاره به تاثیرگذاری رئیس جمهور و سیاست های دولت وقت در افزایش بهای جهانی نفت گفته است که در آن دوره، کشور از درامدهای افسانه ای نفت برخوردار بود.

 

اظهارات عبدی، آشکارا تحریف تاریخ محسوب می شود زیرا درامدهای نفتی ایران، تحت تاثیر یک شانس یا یک اتفاق غیرمترقبه افزایش نیافت، بلکه برآمده از یک تفکر صحیح مدیریتی و همچنین انجام یک سلسله فعالیت های فشرده دیپلماتیک در سطوح منطقه ای و جهانی و اتخاذ تدابیر هوشمندانه به مدیریت شخص دکتر احمدی نژاد برای اثرگذاری بر بازار نفت بود.

عبدی گفته است: در آن دوره مغزهای گنجشک هم می‌توانست با پول های افسانه ای نفت، امور را بگذراند.

او این حرف را باید به دولت روحانی بزند که تحت الحمایه مدعیان اصلاح طلبی بود، زیرا نفت را با بشکه ای 110 دلار از دولت قبل تحویل گرفت اما مغزهای گنجشک دوستان وی، نه فقط فاقد هرگونه ابتکار و خلاقیتی برای اثرگذاری در حفظ قیمت بالای نفت بودند، بلکه با مختل کردن مناسبات منطقه ای و بین المللی ایران، موجب سقوط شدید قیمت نفت شدند.

عباس عبدی در حالی به تحریف مشعشع ترین مقطع از تاریخ 42 ساله انقلاب اسلامی پرداخته و آن را "دوره سیاه" خوانده است، که بالاترین افتخارات کشور و انقلاب در هشت سال ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد و خدمات ماندگار دولت های نهم و دهم در جهت پیشرفت کم نظیر کشور و تامین رفاه و آسایش مردم به ثبت رسیده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب