1400/04/13-10:02

سیطره جریان فاسد امنیتی بر برخی خبرنگاران صدا و سیما

به گزارش دولت بهار، مشاور رسانه ای دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به سوء استفاده جریان فاسد امنیتی از نام و عنوان برخی خبرنگاران این سازمان جهت انتشار مطالب کذب و اتهامات ناروا علیه رئیس جمهور محترم سابق اشاره کرد و از وی خواست تا از تداوم این امر که برای رسیدن به مقاصد شوم باندی و سیاسی انجام می شود، ممانعت به عمل آورد.

متن این نامه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی عسگری
رئیس محترم سازمان صدا و سیما (ج.ا.ا)

احتراما به استحضار می رساند، خانمی به نام "آمنه سادات ذبیح پور" خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، هر از گاهی با سوء استفاده از موقعیت و عنوان شغلی خود و به دستور جریان فاسد امنیتی، مطالب کذب و اتهامات ناروا و بی پایه و اساسی را علیه دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم سابق در فضای مجازی منتشر می کند و به تصور خود می کوشد اذهان عمومی را نسبت به خادمان واقعی ملت ایران مشوه نماید.

به عنوان نمونه ، وی در یک مطلب اینستاگرامی، با اشاره به سابقه کاری خود به عنوان خبرنگار صدا و سیما در حوزه دولت های نهم و دهم، با بی پروایی تمام نوشت: احمدی نژاد با رمال و فالگیر و مشاوره دست راستی اش (مشایی) می خواستند کاری کنند که رهبری زود فوت کند و برای این جادو و جنبلی که کردند باید باطل السحری پیدا می شد!

بدیهی است، اینگونه رفتارهای غیرقابل توجیه علیه دکتر احمدی نژاد که مورد محبت ویژه و گسترده توده های مردم هستند، نه تنها موجب وهن عامل آن رفتارها می شود، بلکه به اعتبار و جایگاه رسانه ملی نیز آسیب جدی وارد می کند.

انتظار می رود جناب عالی مانع از تداوم سیطره جریان فاسد امنیتی بر برخی خبرنگاران صدا و سیما و سوء استفاده از نام و عنوان آنان برای برخی مقاصد شوم باندی و سیاسی شوید.

از خداوند منان موفقیت جناب عالی را در خدمت به ملت مسالت دارم.

علی اکبر جوانفکر
مشاور رسانه ای رئیس دولت های نهم و دهم

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب