1400/04/23-14:21

بهترین قیمت تور مالدیو تابستان 1400 را از کجا رزرو کنیم؟

بهترین قیمت تور مالدیو تابستان 1400 را از کجا رزرو کنیم؟

مالدیو مکانی رویایی و بسیار حیرت‌انگیز شناخته می‌شود؛ همچنین مملو از آرامش برای تمدد اعصاب و بهشتی روی زمین همراه آب و هوای مطبوع و مکانی فوق‌العاده جذاب است که با منظره‌های دیدنی آرامشی تکرار نشدنی را برای گردشگرانی که به آنجا سفر کرده‌اند، به‌ارمغان می‌آورد.

سفر به مالدیو در تابستان 1400 بدون تردید یکی از جذاب‌ترین سفرهای شما مخصوصا برای ماه عسل خواهد بود. این جزیره رویایی و سرسبز کوچک‌ترین کشور قاره آسیا محسوب می‌شود و همراه سواحل آبی و زلال مرجانی، مرداب‌های صاف و زلالش و هتل‌های لوکس، آماده پذیرایی به بهترین شکل از مسافران تور مالدیو است.

جاذبه های گردشگری خاص و خاطره‌انگیز مالدیو

ماهی‌گیری در آب‌های زلال کم عمق، شب‌نشینی در کشتی‌های لوکس و جذاب کروز، قایق‌سواری در قایق‌هایی با کف شیشه‌ای و دیدن ماهی‌های رنگارنگ، پرواز با چتر و دیدن این بهشت رؤیایی از بالا و شنا کردن با کوسه‌های بی‌خطر سر چکشی نمونه‌ای از تفریحات هیجانی و عالی هستند که در تابستان ۱۴۰۰ می‌توانید در تور مالدیو علی بابا آن‌ها را تجربه کنید.

رزرو هتل در مالدیو

برای سفر به مالدیو در انتخاب هتل دقت کنید که باب میل‌تان باشد؛ زیرا هر مدل هتلی را دوست دارید، در این جزیره کوچک پیدا خواهید کرد. هتل‌های مالدیو بسیار زیبا با معماری عالی ساخته شده‌اند. هتل‌های مالدیو هرکدام خود به‌تنهایی بخش مهمی از جاذبه‌های توریستی تور مالدیو محسوب می‌شوند. معمولا اکثر این هتل‌ها روی یک جزیره ساخته شده است و منظره‌ای شبیه به بهشت و رویایی با چشم‌انداز دریا را مقابل گردشگرانی که به مالدیو سفر می‌کنند، قرار می‌دهند. اکثرا همه آن‌ها از امکاناتی همچون استخرهای سرباز با چشم‌انداز دریا، موج‌سواری، انواع ورزش‌های در آب و غواصی برخوردار هستند. با رزرو تور مالدیو علی بابا بدون دغدغه رزرو هتل خوب در مالدیو، به این قطعه از بهشت سفر کنید.

ترانسفرهای رویایی در مالدیو

یکی دیگر از جذابیت‌های تور مالدیو از بهترین تورها خارجی را می‌توان به ترانسفرهای باحال و مهیج آن اشاره کرد؛ زیرا تنها فرودگاه این جزیره کوچک در پایتخت آن واقع شده است. ترانسفر به هتل‌ها و جزیره‌های کوچک دیگر با هواپیماهای دریایی یا با قایق‌های تندرو در اندازه‌های مختلف انجام می‌گیرد که از بدو ورود به مالدیو سفر شما را بسیار هیجان‌انگیز و پر از جذابیت‌های خاص می‌کند.

 

تجربه سفری رویایی با تور مالدیو علی بابا

اگر می‌خواهید صبح، صبحانه خود را با شیرجه زدن در استخری خصوصی و تمیز شروع کنید، به شما پیشنهاد می‌دهم حتما به مالدیو سفر کنید و سفری رویایی با بهترین امکانات را در تابستان ۱۴۰۰ برای خود و اطرافیان‌تان رقم بزنید.

مالدیو یکی از کشورهای زیبا و رویایی است؛ همان‌طورکه گفتیم مالدیو بهشتی است که خدا آن روی زمین خلق کرده است. هر جهانگرد و توریستی آرزو دارد به مالدیو سفر کند و از تک‌تک لحظه‌هایی که در آرامش آن جا غرق می‌شود، لذت ببرد. این جزیره مکانی رویایی است که در آن جا می‌توان بسیار راحت مابین طبیعت بکر و فوق‌العاده زیبا و دریایی شفاف به رنگ فیروزه اقامت داشت و مملو از آرامش و زیبایی شد.

سکوت طبیعت را صدای گوش‌نواز پرنده‌ها می‌شکند و اشکال زیبا و تراشیده شده صخره‌های ساحلی و رنگ‌های آبی و سبز هر کسی را در خود غرق می‌کند. این جزیره آب‌وهوای شرجی و گرمسیری دارد. در این هوا فقط غذاهای دریایی لذیذ باعث می‌شود از این که به این جزیره سفر کرده‌اید، بسیار خشنود و راضی باشید.

آب‌وهوا در مالدیو

کشور جمهوری مالدیو در منطقه استوایی با آب‌وهوای گرم و مرطوب جزیره‌ای قرار دارد. ثمره این مدل آب‌و‌هوا پاییز و زمستان‌های خشک است. شاید برای‌تان سوال پیش بیاید که بهترین زمان سفر به مالدیو چه موقع است؟ بهترین زمان برای سفر به این جزیره رویایی از ماه آبان تا ماه اردیبهشت خواهد بود. این زمان را برای این به شما پیشنهاد می‌کنیم که باران‌های فصلی در آنجا تمام شده است. بیشتر روزها در آن چند ماه گفته شده، هوا صاف با آفتابی دلپذیر خواهد بود.

هوای مالدیو در تابستان به‌ خوبی زمستان و بهار نیست؛ اما همین موضوع باعث می‌شود قیمت‌ها به‌شدت کاهش یابد و سفر از نظر اقتصادی برای شما بسیار به‌صرفه است. اگر دنبال تور ارزان مالدیو علی بابا هستید، باید کمی در برابر گرما صبور باشید و هوایی با رطوبت یا باران‌های سیل‌آسا را در تابستان تحمل کنید. برای سفر به این جزیره در تابستان به شما توصیه می‌کنیم حتما چتر همراه خود داشته باشید.

 

نکاتی پیرامون سفر به مالدیو

قبل از سفر به این کشور باید بدانید که زبان آن‌ها چیست؟ زبان رسمی مردم مالدیو دیوهی است؛ اما اصلا نگران نباشید. به‌دلیل ورود گردشگران زیاد از سراسر دنیا به این جزیره، حتی مردم محلی این کشور زبان انگلیسی متوجه می‌شوند و با شما صحبت می‌کنند. مدت زمانی رسیدن به مالدیو از تهران با پرواز مستقیم یک ساعت و نیم است و در زمان کمی شما به مالدیو می‌رسید.

کلام آخر

اگر شما زوج جوانی هستید و برای ماه عسل دنبال مکانی با آرامش و پر از زیبایی می‌گردید، به شما تور مالدیو ارزان را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی‌بابا به‌راحتی تور مالدیو خود را رزرو کنید و از سفر به این جزیره رویایی نهایت استفاده و لذت را ببرید.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب