1400/04/30-12:13

از آغاز مسابقات سافت‌بال تا رونمایی از مدال‌های المپیک ۲۰۲۰

 از آغاز مسابقات سافت‌بال تا رونمایی از مدال‌های المپیک ۲۰۲۰

تنها ۲ روز دیگر تا آغاز رقابت‌های المپیک توکیو باقی مانده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، از اول مرداد بازی‌های المپیک توکیو آغاز می‌شود. با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا بازی‌های امسال را دستخوش تغییر کرده است و بار‌ها شاهد لغو و تعویق مسابقات کسب سهمیه بودیم، اما بالاخره کمیته برگزاری بازی‌های توکیو و کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتند.

۲ روز دیگر به صورت رسمی رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در ژاپن آغاز می‌شود. کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها ۶۶ سهمیه کسب کرده است.

رونمایی از مدال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح امروز در رشته سافت‌بال زنان بین تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا آغاز شد. روز جمعه مراسم افتتاحیه این مسابقات به صورت رسمی برگزار خواهد شد.

در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه رسمی این مسابقات، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک از مدال‌های این رقابت‌ها رونمایی کرد.

پیروزی تیم ملی سافت‌بال آمریکا مقابل ایتالیا

مسابقات سافت‌بال المپیک ۲۰۲۰ توکیو صبح امروز آغاز شد. اولین بازی این رقابت‌ها بین تیم‌های سافت بال بانوان ژاپن و استرالیا برگزار شد. این بازی با برتری ۸ بر یک به نفع تیم ملی ژاپن به پایان رسید.

بازی دوم این رقابت‌ها بین تیم‌های ملی آمریکا و ایتالیا بود که تیم ملی آمریکا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رقیب خود به پیروزی برسد.

بدعت ژاپنی‌ها در واژگان مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰

یک مقام دولتی ژاپن اعلام کرد با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹، امپراتور ژاپن بر خلاف منشور المپیک در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو در سخنان خود از واژه "جشن" استفاده نخواهد کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب