1400/05/11-09:14

ترامپ: به زودی شواهدی جدید از تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ ارائه می‌کنم

رییس جمهور گذشته ایالات متحده آمریکا وعده داد به زودی مدارکی جدید از تقلب گسترده در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در این کشور فاش کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهور قبلی ایالات متحده آمریکا با تکرار ادعا های خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد:شواهد متقنی وجود دارد که نشان می دهد تقلبی بی سابقه در انتخابات ریاست جمهوری کشور رخ داده است. در آینده تعداد زیادی از این اسناد را علنی خواهم کرد.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا بار دیگر رسانه های این کشور را به سرپوش گذاشتن بر تقلب های گسترده در این دوره از انتخابات متهم کرد.

چند نهاد امنیتی در زمینه انتخابات ایالات متحده آمریکا و نیز وزارت دادگستری این کشور تابحال ادعا های ترامپ در خصوص تقلب در انتخابات را شدیداً تکذیب کرده اند. با این حال، دونالد ترامپ و برخی از همدستانش از زمان معلوم شدن نتایج انتخابات تا به حال بارها بدون ارائه هیچ گونه مدارکی بر این موضوع پافشاری می کنند.

رییس جمهور پیشین آمریکا در تمام سخنرانی های خود پس از شکست در انتخابات اخیر این کشور، دموکرات ها را به سرقت آرای او در ایالت های کلیدی متهم کرده و خواهان اصلاح قوانین انتخاباتی در تمامی ایالت های آمریکا شده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب