1400/08/23-13:20

خبرگزاری اسپانیا: احمدی نژاد آخرین امید مردم ایران است + فیلم

 خبرگزاری اسپانیا: احمدی نژاد آخرین امید مردم ایران است + فیلم

افه با اذعان به برخورداری دکتر احمدی نژاد از حمایت قوی طبقات مختلف مردم ایران نوشته است: مردم به احمدی نژاد اعتماد دارند و می گویند او می تواند وضعیت زندگی آنان را از نظر مالی ارتقاء دهد.

به گزارش دولت بهار، خبرگزاری اسپانیایی افه در گزارشی پیرامون مراجعات مردمی به میدان 72 نارمک جهت دیدار با خادم ملت ایران، تصریح کرد که احمدی نژاد به آخرین منبع امید برای بسیاری از ایرانی ها تبدیل شده است.

این خبرگزاری نوشته است: کمی پس از روشن شدن هوا ، گروهی از افراد شامل زنان و مردان در خیابانی که دهها سال است دکتر احمدی در آنجا سکونت دارد، صف می بندند تا به ترتیب نوبت با ایشان دیدار و گفت و گو کنند و برای حل مشکلات خود از وی یاری بطلبند.

در این گزارش آمده است: در حالی که غرب، احمدی نژاد را نفی کننده هلوکاست یهودی، مشتاق نابودی اسرائیل و جهش دهنده برنامه هسته ای ایران می شناسد، در ایران از او به عنوان آخرین منبع یاری دهنده مردم برای حل مشکلاتشان یاد می شود.

خبرگزاری افه در ادامه گزارش خود به نقل از برخی مراجعین نوشته است: یک نفر از آنها که خانمی 44 ساله است برای مطرح کردن مشکلات اقتصادی خود به این محل آمده بود، دیگری برای استمداد از دکتر احمدی نژاد جهت مراقبت از خواهر بیمارش با او دیدار کرد و یک خانم دیگر به تشریح وضعیت همسرش پرداخت که یک کهنه سرباز جنگ عراق است و از عواقب حمله شیمیایی در جنگ رنج می برد و یک جوان 26 ساله نیز خواستار حمایت از وی برای استخدام در یک شرکت دولتی بود.

"خایمه لئون" نماینده این خبرگزاری در تهران افزوده است: احمدی نژاد با دقت به صحبت های کسانی که در حالت ایستاده با او دیدار می کنند، گوش می دهد، از مطالب آنان یادداشت برداری می کند و به همکاران خود در باره هر موضوعی نکاتی را متذکر می شود.

در این گزارش تاکید شده است که اکثر مراجعین برای بیان مشکلات مالی خود یا جست و جوی کار به دیدن رئیس جمهور اسبق ایران می آیند، چیزی که به نوبه خود بیانگر وضعیت امروز ایران است.

افه همچنین افزوده است: اقتصاد ایران به سبب تحریم های وضع شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2018 و همچنین تبعات ویروس کرونا، وضعیت خوبی را سپری نمی کند.

گزارشگر این خبرگزاری به اظهار تاسف خادم ملت ایران از فقدان آزادی در کشور اشاره کرده و می نویسد: آزادی در فطرت همه انسانها قرار داده شده است. هر کس در هر نقطه از جهان احساس کند که شرایطی را به او تحمیل می کنند، از آن ناراضی است.

افه با اذعان به برخورداری دکتر احمدی نژاد از حمایت قوی طبقات مختلف مردم ایران نوشته است: مردم به احمدی نژاد اعتماد دارند و می گویند او می تواند وضعیت زندگی آنان را از نظر مالی ارتقاء دهد.

در پایان این گزارش آمده است: احمدی نژاد فرزند یک آهنگر و فارغ التحصیل مهندسی حمل و نقل و برنامه ریزی است و مردم همواره تصویر یک انسان فروتن و مردمی را از وی در ذهن دارند. صف های طولانی در برابر خانه او نیز این نظریه را تقویت می کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب