1400/09/03-16:35

جوادی آملی: جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی شود!

آیت الله جوادی آملی در دیدار پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما گفت: باید بدانیم جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی شود، گرچه وجود این برنامه ها مانعی ندارد لکن اگر مشکلات اساسی مردم برطرف شود قطعا امید و نشاط به جامعه باز خواهد گشت.

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء این مرجع  تقلید در این دیدار بیان داشت: این مملکت به لطف الهی همه چیز دارد، با وجود این همه منابع و سرمایه های مادی و معنوی فراوانی که در این کشور وجود دارد، مردم را کمیته امدادی اداره کردن ننگ است!

استاد عالی حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به رسالت های فرهنگی و اجتماعی سازمان صدا و سیما، خواستار توجه هر چه بیشتر برنامه های این سازمان به انعکاس مشکلات مردم و دغدغه های آنان به ویژه در بخش معیشت و اقتصاد شد.

 آیت الله العظمی جوادی آملی ابراز داشت: فرهنگِ دین به ما می گوید همین زنجیری که در روز عاشورای حسینی(ع) وسیله عزاداری است باید از روز یازدهم وسیله بستن دست دزدان و متخلفان باشد. اینچنین فرهنگی باید به وسیله صدا و سیما اشاعه یابد.

ایشان تاکید کرد: نباید انتظار داشت با چند برنامه طنز، جامعه شاداب و بانشاط شود، باید بدانیم جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی شود، گرچه وجود این برنامه ها مانعی ندارد لکن اگر مشکلات اساسی مردم برطرف شود قطعا امید و نشاط به جامعه باز خواهد گشت.

این مرجع معزز تقلید در پایان افرود: باید مردم را با عمل، امیدوار کنید نه با حرف، حرف بی عمل نتیجه ای جز ناامیدی جامعه در پی ندارد، هرگز بدون تفکر، کاری را شروع نکنید و همواره خود را امانت دار مردم بدانید.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب