1400/10/05-23:37

پیام دکتر احمدی نژاد به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی + فیلم

پیام دکتر احمدی نژاد به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی + فیلم

امروز خوشبختانه حرکت عمومی جامعه بشری، به سرعت دارد از ظلمات خودخواهی و کینه و حقد و جنگ و برتری جویی، به سمت نور آزادی و عدالت و کرامت و انسانیت حرکت می کند. یک همگرایی جهانی به سمت انسانیت در حال شکل گیری است. انسان جهانی در حال تولد و جهان انسانی، به دست این انسان، در حال ساخته شدن است.

به گزارش دولت بهار، متن پیام تصویری دکتر احمدی نژاد به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

میلاد پیامبر عظیم الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) را به همه جهانیان، مسیحیان عالم، ایرانیان عزیز، بخصوص هموطنان عزیز مسیحی‌ام، ارامنه و آشوریان، صمیمانه تبریک عرض می کنم.

حضرت مسیح(ع) آمد تا همه انسان ها را به دوستی، برادری، وحدت، همدلی و همبستگی دعوت کند.

همه پیامبران الهی آمدند تا انسان ها را از اسارت خودخواهی، خودپرستی، برتری جویی، حقد و کینه، حسد، جنگ، ظلم و درگیری های بی پایان، به سمت آزادی، عدالت، کرامت و حقیقت انسانی سوق و نجات بدهند.

گرچه در طول تاریخ، پس از بعثت هر پیامبر و پس از جهشی که هر پیامبر در حرکت تکاملی جامعه انسانی به سمت حقیقت انسانیت ایجاد کردند، با دخالت شیطان، عده ای مسیر را منحرف کردند و همان خودخواهی ها و اسارت ها را به نام دین پیامبر، معرفی کردند و در بسیاری از مقاطع تاریخ، به عنوان معیار هدایت و کمال، تحمیل کردند.

امروز خوشبختانه حرکت عمومی جامعه بشری، به سرعت دارد از ظلمات خودخواهی و کینه و حقد و جنگ و برتری جویی، به سمت نور آزادی و عدالت و کرامت و انسانیت حرکت می کند.

یک همگرایی جهانی به سمت انسانیت در حال شکل گیری است. انسان جهانی در حال تولد و جهان انسانی، به دست این انسان، در حال ساخته شدن است.

امروز؛ رایحه روح نواز ظهور منجی و آمدن امام مهدی(ع) در حالیکه حضرت مسیح(ع) او را همراهی می کند، در کنار صالحان و دلسوزان تاریخ بشر، همه دل ها را دارد نوازش می کند و روح امید را در جامعه بشری زنده کرده است.

امیدواریم به لطف خدا و به همت همه ملت ها، این همگرایی هر چه زودتر به یک حرکت توفنده برای ریشه کنی همه زشتی ها از جامعه بشری و استقرار همه زیبایی ها در کل عالم منجر شود.

آمین

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب