1401/01/18-13:30

دکتر احمدی‌نژاد: با ایستادگی و مقاومت مردم اوکراین، موتورجنگی روسیه به گِل نشست/ اکنون نقشه عوض شده است! + فیلم

دکتر احمدی‌نژاد: با ایستادگی و مقاومت مردم اوکراین، موتورجنگی روسیه به گِل نشست/ اکنون نقشه عوض شده است! + فیلم

دکتر احمدی نژاد گفت: اکنون نقشه آنها عوض شده است. آنگونه که من می فهمم؛ روسیه می خواهد آن دو قسمتی که به عنوان جمهوری از اوکراین جدا کرده است به اضافه تکه های دیگری را هم که گرفته است، این ها را روی هم بگذارد و یک کشور مستقل درست کند. در واقع دنبال تجزیه اوکراین است. یک اوکراین شرقی و یک اوکراین غربی درست کند. حالا اسم آن ها مهم نیست، می خواهند اوکراین را دو تکه کنند. این سمتی که اشغال کرده، به اضافه آن دو قسمتی که قبلا اعلام جمهوری کرده بود را یک کشور کند و بقیه هم یک کشور جدید بشود. از قرائن برمی آید که آمریکا هم با این طرح موافق است. بنابراین روزهای آینده باید منتظر اتفاقات جدیدی در صحنه اوکراین باشیم.

به گزارش دولت بهار، متن سخنان دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

من قبلا درباره طراحی های سلطه گران برای جهان، ایجاد نظم جدید و شروع آن با حمله روسیه به اوکراین صحبت کردم.

طرح این بود که روسیه بیاید اوکراین را بگیرد و بعد شروع به بازگرداندن جمهوری های جدا شده از شوروی بکند، چین برود تایوان را بگیرد و آمریکا هم سمت ایران بیاید. البته چین روی سنگاپور هم داشت چانه می زد ولی آمریکایی ها موافقت نکردند.

این طرح مورد توافق هر سه کشور بود. می خواستند یک دنیای سه قطبی جدیدی را در برابر موج عظیم انسانی که معترض به این نظم ظالمانه و ضدانسانی امروز است، بوجود بیاورند. در واقع می خواستند به مطالبات رو به رشد و فزاینده جامعه بشری، بدلی بزنند و دوباره نظمی را برای 50-40 سال تحمیل کنند.

مردم اوکراین ایستادگی و مقاومت کردند. زن، بچه، پیر، جوان و رئیس جمهور اوکراین ایستادند تا اینکه موتور جنگی روسیه به گل نشست. آنها می خواستند ظرف سه روز اوکراین را بگیرند، قهرمانانه مارش جنگی و سرود پیروزی بنوازند، برای خودشان قهرمان تاریخ بشوند، پشت سر آن هم شروع به انضمام بقیه جمهوری ها کنند، بلافاصله چین کارش را انجام بدهد و بعد هم آمریکا سراغ ایران بیاید.

به رئیس جمهور اوکراین گفتند با زن و بچه ات بیا ، تا شما را به جای امنی ببریم و امکانات بدهیم! چون تحلیل آنها این بود و فکر می کردند شخصیت او اینچنین است اما او نپذیرفت و ایستادگی کرد و به تبع او مردم و ارتش اوکراین هم ایستادند و روسیه به گل نشست و نتوانست شهر مهمی را تصرف کند.

اکنون نقشه آنها عوض شده است. آنگونه که من می فهمم؛ روسیه می خواهد آن دو قسمتی که به عنوان جمهوری از اوکراین جدا کرده است به اضافه تکه های دیگری را هم که گرفته است، این ها را روی هم بگذارد و یک کشور مستقل درست کند. در واقع دنبال تجزیه اوکراین است. یک اوکراین شرقی و یک اوکراین غربی درست کند. حالا اسم آن ها مهم نیست، می خواهند اوکراین را دو تکه کنند. این سمتی که اشغال کرده، به اضافه آن دو قسمتی که قبلا اعلام جمهوری کرده بود را یک کشور کند و بقیه هم یک کشور جدید بشود. از قرائن برمی آید که آمریکا هم با این طرح موافق است. بنابراین روزهای آینده باید منتظر اتفاقات جدیدی در صحنه اوکراین باشیم.

من امیدوارم که آن نقشه اصلی بهم خورده باشد. آنها می خواهند جلوی جریان عمومی انسان ها را بگیرند که جریان عمومی انسان ها به سمت اعمال حق حاکمیت است. مردم می گویند می خواهیم خودمان باشیم، ما نمی خواهیم یک عده به نمایندگی از ما بروند آن بالا بنشینند و هر کاری که دلشان می خواهد بکنند، سازمان ملل و شورای امنیت را تصرف کنند و همان جریان استعماری را در قالب جدیدی ادامه بدهند. مردم می خواهند استقلال و حیثیت انسانی شان محفوظ و محترم باشد، خودشان بر سرنوشت خودشان حاکم باشند، این مرزهای دروغین شرق و غرب و این بلوک و آن بلوک برداشته شود، فاصله طبقاتی عظیم و جریان چپاول ثروتی که بطور سیستماتیک دارد در دنیا انجام می شود، ریشه کن شود و مردم در ثروت و مدیریت و اداره سرزمینشان شریک باشند ولی آنها می خواهند اینها را خنثی کنند.

حالا گام اول آنها در اوکراین با مشکل مواجه شد که همین جا باید از کسانیکه در اوکراین ایستادگی کردند و از سرزمینشان دفاع کردند تشکر کنیم. البته ما از کُشت و کُشتار در هر جایی که باشد، مطلقا حمایت نمی کنیم. اگر کسانی در شرق اوکراین هم علیه مردم جنایت کردند، آن هم محکوم است ولی موضوع بحث ما نیست، آن آغاز کننده و طراح نقشه جنگ که این صحنه را بوجود آورده و مردم و ارتش ها را به جان هم انداخته است، ما با آنها مواجه هستیم.

امیدوارم بطور مبنایی و اساسی، دست از این کارهایشان بردارند و کنار مردم بیایند. چرا می خواهند حاکم و برتر از مردم باشند!؟ چرا باید برای اثبات این برتری، جنگ راه بیاندازند یا انسان ها را به کشتن بدهند؟ الان اوکراین نابود شده و شهرهایش تبدیل به ویرانه گشته است. این کارها از جیب چه کسی انجام می شود؟ مردم چند سال دیگر باید کار کنند تا بتوانند دوباره به همان زندگی قبل خود برگردند!؟

البته همه اینها وسوسه شیطان و تجلی شیطان در وجود غارتگران بین المللی است. از خدا می خواهیم که مرگ شیطان را زودتر برساند و ریشه شیطان و شیطانیان را از زمین برکند و آنهایی که فریب شیطان را خورده اند اصلاح شوند و در کنار مردم و در خدمت مردم قرار بگیرند تا ان شاءالله شاهد صلح و آرامش در جهان باشیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب