1401/09/22-22:21

نامه دکتر علیرضابیگی به رئیس صداوسیما/ عملکرد سازمان ظلم آشکار در حق ملت ایران است

نامه دکتر علیرضابیگی به رئیس صداوسیما/ عملکرد سازمان ظلم آشکار در حق ملت ایران است

به نظر می‌رسد صداوسیما درصدد تطهیر برخی جریانات سیاسی و مهندسی افکار عمومی در جهت دهی به سمت اجاره نشینان رحم دولت آقای روحانی است که حتما ظلم آشکار در حق ملت ایران محسوب می شود. هر چند مدتهاست که مردم از این دو تفکر عبور کرده اند.

به گزارش دولت بهار، متن نامه دکتر احمد علیرضابیگی, نماینده تبریز و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به رئیس سازمان صدا و سیما بدین شرح است:

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر جبلی

با سلام و تحیت

همانطور که آگاه هستید مدتی است که سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان بررسی علل و عوامل حوادث اخیر در شبکه های مختلف در ظاهری آزاداندیشانه، مناظره ها و میزگردهایی را ترتیب می‌دهد که در یک سوی آن افرادی که مستمرا تریبون صداوسیما را در اختیار دارند و در افکار عمومی به عنوان نماد وضع موجود شناخته می‌شوند نظیر آقایان کوشکی، فواد ایزدی، حسین شریعتمداری و... و از سوی دیگر افرادی که بیش از سی و دو سال تفکر آنها حاکم بر امورات اجرایی کشور بوده نظیر آقایان قوچانی، سعید شریعتی، غلامحسین کرباسچی، مسعود پزشکیان و محمد صادق خرازی در قامت منتقد به مناظره می‌پردازند و دو طرف علیه نفر سومی که غائب است، مطالبی را مطرح می‌نمایند که در مناظره جناب آقای روانبخش و قوچانی کاملا مشهود و واضح بود و هر دو طرف علیه جناب آقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهور پیشین اظهارفضل نمودند و سرانجام افراد نماد وضع موجود رفوزه و منتقدین گردن فرازانه به پیروزی می‌رسند. به نظر می‌رسد صداوسیما درصدد تطهیر برخی جریانات سیاسی و مهندسی افکار عمومی در جهت دهی به سمت اجاره نشینان رحم دولت آقای روحانی است که حتما ظلم آشکار در حق ملت ایران محسوب می شود. هر چند مدتهاست که مردم از این دو تفکر عبور کرده اند و دستگاه عریض و طویل صداوسیما به سبب عملکرد ناصواب خود سبب مرجعیت رسانه های معاند سعودی تبار و انگلیسی شده است. علیهذا توجه صداوسیما را به موارد برشمرده ی فوق معطوف می‌دارد و متذکر می‌شوم اگر آن سازمان در ادعای خود دایر بر فراهم نمودن مفاهمه ملی صادق است امکان حضور دکتر احمدی نژاد را فراهم نماید و اگر برای این مهم معاذیری وجود دارد لااقل به استناد ماده ۳۰ قانون احقاق حق و تصحیح در برنامه های صداوسیما در خصوص احقاق حق فرد غائب، از ایشان دعوت و امکان قضاوت را به مردم واگذار نمائید. آگاهی از نتیجه اقدامات معموله مزید امتنان خواهد بود.

رونوشت:

۱- جناب آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده محترم مردم شریف فریمان و سرخس استان خراسان رضوی و دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

۲- جناب آقای دکتر نوباوه، نماینده محترم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و عضو هیات نظارت بر صداوسیما

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب