1399/06/29-20:32
یادداشت جوانفکر در پاسخ به حواشی مصاحبه دکتر احمدی‌نژاد با رادیو اروپای آزاد:

امتیازات شرم آور به دشمن داده و پز ممنوعیت مصاحبه با رسانه های وابسته به آمریکا میدهند!

امتیازات شرم آور به دشمن داده و پز ممنوعیت مصاحبه با رسانه های وابسته به آمریکا میدهند!

پس از انجام مذاکرات مستقیم آشکار و پنهان با آمریکا و دادن امتیازات شرم آور به دشمنان ملت ایران، تهوع آور است که همان افراد و دارو دسته های آنها پز ممنوعیت مصاحبه با رسانه های وابسته به آمریکا را بدهند!

دولت بهار/ علی اکبر جوانفکر: در پی تلاش انسان دوستانه دکتر احمدی نژاد برای میانجیگری در جنگ عربستان علیه مردم مظلوم یمن، بسیاری از رسانه های خارجی خواستار گفت و گو با رئیس جمهور سابق ایران شده اند تا نظرات ایشان را در باره این ابتکار عمل جویا شوند.

پس از مدتها انتظار روز چهارشنبه هفته گذشته نوبت به بخش انگلیسی رادیو اروپای آزاد رسید و دکتر احمدی نژاد در این گفت و گو به پرسش های مجری ایرانی این رادیو پاسخ داد.

در جریان مصاحبه دکتر احمدی نژاد با گزارشگر رادیو اروپای آزاد، مجری برنامه اقدام به طرح پرسش های خارج از موضوع و با لحنی پرخاشگرانه و به دور از اصول اخلاقی و قواعد حرفه ای پرداخت که با صبر و متانت به تمامی آنها پاسخ های مناسب داده شد.

پس از انتشار مصاحبه مزبور در بخش انگلیسی رادیو اروپای آزاد، رادیو فردا با نصب آرم خود بر روی فیلم منتشره، آن را بازنشر داد و چنین وانمود ساخت که گویا دکتر احمدی نژاد با رادیوی مزبور گفت و گو کرده است.

انتشار مصاحبه با آرم رادیو فردا موجب برانگیختگی برخی افراد و جریانهای سیاسی داخلی برای انتقام گیری و حمله به دکتر احمدی نژاد شد.
در این ارتباط بیان چند نکته حائز اهمیت است:

1- امروز کسانی برای مصاحبه دکتر احمدی نژاد با یک رسانه به قول آنان وابسته به سازمان سیا یقه درانی می کنند که پیش از این برای مذاکره کنندگان با مقامات نصب کننده روسای سازمان سیا و امضاء کنندگان ننگین ترین قرارداد تاریخ علیه ملت ایران هورا کشیدند و به آنان مدال دادند و به آن قرارداد رای دادند یا سکوت تایید آمیزی نسبت به آن داشتند.

2- کسانی که حتی حاضر نیستند در برابر مردم ایران و یا یک رسانه ایرانی به پرسش های درست و مطالبات مردمی پاسخ دهند، نسبت به مصاحبه ای عنان اختیار از کف داده اند که طی آن دکتر احمدی نژاد بدون ذره ای انفعال، از مواضع درست و برحق ملت ایران قاطعانه دفاع کرده و هیچکس نتوانسته است به محتوای آن خدشه ای وارد کند.

3- تجارب موفق و درخشان برجای مانده از دهها مصاحبه دکتر احمدی نژاد با مشهورترین مجریان رسانه های بزرگ آمریکایی، بیانگر آن است که ایشان هرگز در دام رسانه ای دشمن نخواهد افتاد. در واقع کسانی در این دام فرو افتاده اند که ایران عزیز را به دولت آمریکا که خود محصول فعل و انفعالات در سازمان سیا است، فروختند.

4- در واقع کسانی در دام رسانه های تحت انقیاد سازمان جاسوسی آمریکا گرفتار شده اند که به انجام مذاکرات مخفیانه و به دور از چشم مردم با دشمنان قسم خورده ایران عزیز، تن داده و قراردادهای ننگین را با آنان به امضاء رسانده اند، نه کسانی که همواره با شجاعت و بدون کوچک ترین واهمه ای از دشمن، مواضع صحیح و درست خود را اعلام کرده و بر آن پای فشرده اند!

5- پس از انجام مذاکرات مستقیم آشکار و پنهان با آمریکا و دادن امتیازات شرم آور به دشمنان ملت ایران، تهوع آور است که همان افراد و دارو دسته های آنها پز ممنوعیت مصاحبه با رسانه های وابسته به آمریکا را بدهند!

6- مواضع و دیدگاههای دکتر احمدی نژاد در قبال مسائل داخلی و بین المللی کاملا شفاف، صادقانه و دارای جهت گیری های روشن و منطبق بر خواست و اراده مردم است و در هر زمان می توان از آنها در مجامع جهانی دفاع کرد. عده ای با غوغاسالاری می خواهند مانع از شنیده شدن مواضع و نظرات دکتر احمدی نژاد شوند.

7- از جمله این مواضع، نکاتی است که رئیس جمهور سابق در باره برقراری روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین بیان کرد و آن را بی ارتباط با مساله فلسطین دانست و جلوگیری از تداوم جنگ، دشمنی و اختلاف میان عربستان و یمن را نیز یک مسئوليت انساني و همگانی توصیف کرد.

8- هدف و ماموریت انسانی ما، بیان سخن حق برای تمامی ملت هاست. عقل و منطق ایجاب می کند که نظرات و مواضع درست و عالمانه به هر شکل ممکن و از هر تریبونی حتی تریبون دشمنان ملت ایران منتشر شود و به گوش جهانیان برسد. بنابراین تحریم رسانه ها و ممنوعیت گفت و گو با آنها نه فقط منطبق بر هیچ عقلانیتی نیست، بلکه از نوعی همگرایی جاهلانه با سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه حکایت می کند.

9- گرایش های حزبی یا گروهی برخی از رسانه های ارتباط جمعی یا تعلقات خاص فکری و سیاسی گزارشگران آنها، هرگز بر اهمیت و ضرورت استفاده از این رسانه ها برای سخن گفتن با ملت ها ، مهر بطلان نمی زند.

10- خیانت و خطای نابخشودنی را کسانی مرتکب می شوند که از رسانه های داخلی برای نشر خلاف گویی ها و دروغ پراکنی های خود، تحقیر مردم و تضعیف روحیه ملی استفاده می کنند و از رسانه های بیگانه یا وابسته به سازمان سیای آمریکا، برای نشر مواضع مبهم و ضد انقلابی که تضییع کننده حقوق ملت ایران است، بهره می برند.    

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب