1403/05/04-21:16

احمدی خیلی مردی

احمدی خیلی مردی

دکتر علی ذبیحی

اخیرا یک بازیگر سینما با طرح این ادعا که «مردم از کاپشن خاطره خوبی ندارند»، به آقای پزشکیان به سبب پوشیدن کاپشن انتقاد کرده و از او خواسته است که به جای آن، کت و شلوار به تن کند.

این اظهارات به نوبه خود، توهین‌ علیه کسانی تلقی شده است که ترجیح داده و‌ می دهند از کاپشن بجای کت و شلوار استفاده کنند.

به این ترتیب او خواسته یا ناخواسته به بلندگوی جریان خبیثی تبدیل شده است که با توسل به دروغ و ترفندهای گوناگون، موجب گردیده است بتدریج مردم از صحنه اجرایی کشور کنار گذاشته شوند و وضعيت فلاکت‌بار کنونی برای کشور و مردم رقم بخورد.

از علائم این فلاکت، آن است که مردم در زمستان با مصائب و‌ سختی های ناشی از کمبود گاز و در تابستان با خسارات سنگین و گاه غیرقابل تحمل ناشی از فاجعه کمبود برق دست و پنجه نرم می کنند.

این روزها مشترکان و مصرف کنندگان برق صنعتی، تجاری و حتی خانگی، گرفتار خاموشی های مکرر ناشی از سوء مدیریت شده اند و برای اولین بار نیز شاهد تعطیلی ادارات دولتی هستیم.

برخلاف تصورات واهی این هنرمند محترم، مردم ایران شیفته مرام، رفتار، تصمیمات سازنده و اقدامات مفید آن مرد کاپشن پوشی هستند که در بسیاری از حوزه های زندگی جامعه توانست آثار ناشی از ضعف ها و‌ ناکارآمدی های دولتهای پس از خود را هم تا حد زیادی جبران نماید.

این در حالیست که دولتهای اصلاح طلب و اصولگرای پس از دولت دکتر احمدی نژاد، بجای بیان صادقانه علت اصلی خاموشی های برق و اعتراف به ضعف ها و ناتوانی های خود در تولید برق، به بیان انواع دروغها پرداختند و‌ حتی برخلاف واقع، روال طبیعی گرما در تابستان را بگونه ای تحلیل می کنند که گویی گرمای امسال خیلی با سالهای گذشته فرق دارد.

متاسفانه از آنجا که سیستم اطلاع رسانی و تبلیغی کشور در انحصار مدیریت فشل و غیرمردمی  اصلاح طلب و اصولگرا قرار دارد، لذا هرطور که بخواهند شرایط را توجیه می‌نمایند، غافل از اینکه اکثریت مردم، هم تحصیل کرده اند و هم مدل ترفندها را بارها تجربه کرده اند و آنها را بخوبی تشخیص می دهند. 

مردم ما بخوبی می دانند که در ۴۵ سال پس از انقلاب به جز یک دوره  ۸ ساله که دولت در اختیار یک مدیر توانمند، خلاق، کارامد و مردمی بوده است، مابقی آن را کت و شلوار پوش های شیک و یقه ۳ سانتی اصلاح طلب و اصولگرا در اختیار داشته اند.

مقایسه آمار عملکرد ۸ ساله دولت دکتر احمدی نژاد، با فعالیت های انجام شده در همه سالهای قبل و بعد از ایشان، بیانگر اختلافات فاحش در دستاوردها و عملکردهاست.

خوشبختانه اکثریت مردم تفاوت این دو را بخوبی تشخیص داده اند و همین آگاهی مردم موجب عصبانیت سران و چهره های شاخص مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی گردیده است. مواضع کینه توزانه و اظهارات خصمانه آنها علیه خادم ملت ایران که از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است، از اوج این عصبانیت ها حکایت دارد.

آمار رسمی تولید برق در ادوار مختلف روشن ساخته است که اگر خدمات دکتر احمدی نژاد صرفا در خصوص احداث نیروگاه های جدید به منصه ظهور و بروز نمی رسید، اکنون کشور و ملت ناگزیر از مواجهه با فجایع بسیار بزرگی بودند.

از زمان ورود برق به کشور، تا بهمن سال ۵۷ ظرفیت نیروگاههای کشور ۷ هزار و ۲۴ مگاوات بود و از شروع انقلاب تا سال ۱۳۸۴ طی ۲۷ سال، ظرفیت برق کشور به ۳۸۰۰۰ مگاوات یعنی در هر سال تقریبا هزار و دویست مگاوات افزایش یافت.

از ابتدای دولت نهم در سال ۱۳۸۴ تا پایان دولت دهم در سال ۱۳۹۲ (دولت ۸ ساله کاپشن پوش)، ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور به حدود ۷۶ هزار مگاوات یعنی ۲ برابر همه سالهای قبل از آن رسید که میانگین سالانه آن حدود ۵ هزار مگاوات بوده است.

بهتر است گفته شود در ۳۷ سال بعد از انقلاب که مدیریت اجرایی کشور در اختیار شیک پوش های کت و شلواری بوده جمعا ۵۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه ساخته شده است در حالی که در ۸ سال باقیمانده بعد از انقلاب که مدیریت اجرایی کشور در اختیار کاپشن پوش معروف بوده است، ۳۸ هزار مگاوات برق نیروگاهی ساخته شده است.

همچنین می توان گفت از حدود ۱۰۰ سال پیش که صنعت برق وارد کشور شد تاکنون کلا حدود ۹۳۰۰۰ مگاوات ظرفیت نیروگاهی در کشور ساخته شده است که ۳۸ هزار مگاوات آن که بیشتر از یک سوم کل می باشد، مربوط به دولت ۸ ساله یک کاپشن پوش است.

در حوزه های تخصصی دیگر هم اگر آمار و ارقام بررسی شوند، واقعیت‌ها بر همگان روشن خواهد شد.

به این هنرمند محترم توصیه می شود که همانند دکتر احمدی نژاد به میان مردم برود و از نزدیک ببیند که مردم در مورد کاپشن یا لباس او چیزی نمی گویند بلکه عملکرد مثبت او را می ستایند که موجب پیشرفت کشور، خانه دار شدن مردم، راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی و… شد.

مردم در تمجید از خادم واقعی خود به یک جمله بسنده می کنند و می گویند: "احمدی خیلی مردی"

نظرات

  • بهزاد 7 مرداد

    دمتگرم خوب گفتی زنده باداحمدی نژادحامی واقعی مردم

  • ناشناس 9 مرداد

    احمدی بت شکنی آیت الله منی جز بهاری نشود بر تنت کاپشنی

  • ناشناس 11 مرداد

    در طول تاریخ صد ساله ایران ۸سال دیدیم وفهمیدیم وبا جانمان احساس کردیم خدمت صادقانه یعنی چه مدیر دلسوز یعنی چه خدمت گزار واقعی کیست ....بله این حرفها نمیتواند حتی گوشه ای از خدمات دکتر به مردم ایران را سرپوش بگذارد ...بله افتخار میکنم به ان مرد کاپشن پوش...در طرف مقابل شیادانی هم هستند که به خاطر قطع شدن دستشان خاطره خوشی ندارند البته حق هم دارند....مرتجعین غرب گرا وبازماندههای تفکر پهلوی وسرمایه داران یی دردکه تمام غمشان خوراک سگشان است وبدن نمایی از این دسته هستند که خاطره خوشی ندارند اما همه میدانند اکثریت جامعه مدیون ان مرد کاپشن پوش هستند.......وخدمات بی شومار او را فراموش نمیکنند....

  • مطهر 3 شهریور

    چرا اینقدر اشراف وسرمایه داران مرفه وبی درد نسبت به احمدی نژاد کینه شتری دارند احمدی نژاد را کشتید اینقدر بر جنازه اش نتازید واقعاً روی شمر وعمرسعدرا سفید کردید

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب