
اجرای رتبهبندی از مهر امسال "بازنشستگی گسترده معلمان" را در پی خواهد داشت!
رتبهبندی معلمان سرانجام پس از سالها به ایستگاه آخر رسید اما در این میان بازنشستگی معلمانی که تاکنون برای بهرهمندی از رتبهبندی این فرآیند را به تاخیر انداخته بودند، تبدیل به یک نگرانی برای مهر ۱۴۰۱ خواهد بود!


















