1399/12/13-16:08

پاسخ دکتر احمدی‌نژاد به خواست مردم درباره نامزدی در انتخابات/ اگر ملتی چیزی را بخواهد خدا اراده کرده حتما بشود/ خواست ملت باید بیان شود + فیلم

پاسخ دکتر احمدی‌نژاد به خواست مردم درباره نامزدی در انتخابات/ اگر ملتی چیزی را بخواهد خدا اراده کرده حتما بشود/ خواست ملت باید بیان شود + فیلم

دکتر احمد نژاد گفت: من نوکر و خادم مردم هستم، زندگی ام فدای مردم و برای مردم است، در خدمت مردم هستم. اگر ملت چیزی را بخواهد، کسی نمی تواند جلوی ملت بایستد. منتهی خواسته ملت باید بیان شود، بروز و ظهور پیدا کند و به گوش همه کشور برسد. وظیفه من هم همین کارهایی است که دارم انجام می دهم، کار دیگری که نمی شود کرد. ان شاءالله به فضل الهی مسائل حل خواهد شد.

به گزارش دولت بهار، متن سخنان دکتر احمدی نژاد در جمع مردم انقلابی کرج بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم. اللهم عجل لوليك الفرج والعافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يده.

خیلی خوش آمدید، بزرگواری کردید. مطالبی که درباره اوضاع کشور، اوضاع و حق مردم فرمودید، همه درست بود. کشور، انقلاب، حکومت و ثروت کشور مال مردم است. اگر در یک کشوری، مردم احساس کنند که دخالت دارند و خودشان تصمیم می گیرند، همه با نشاط و فعال هستند و به پیشرفت کشور کمک می کنند اما اگر شرایطی پیش بیاید که اکثر مردم بگویند به نظر ما که کاری ندارند، یک عده ای هستند که برای خودشان می بُرند و می دوزند و کاری به کار مردم ندارند، در چنین شرایطی مردم هم خودشان را کنار می کشند و بی تفاوت می شوند، در نتیجه کشور پیشرفت نمی کند و مشکلات حل نمی شود.

مردم که برای خودشان تصمیم بد نمی گیرند، اگر مردم باشند و اختیار دست آنها باشد، تصمیماتی که ملت بگیرد به نفع کشور و مردم است و همان درست است تا اینکه چند نفر بنشینند و بگویند " ملت چکاره است؟ ما هستیم و هرطور که دلمان بخواهد تصمیم می گیریم".

آنها چکاره هستند؟ چرا باید بجای ملت در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و در همه چیز تصمیم بگیرند؟ ملت باید در جریان باشد. اگر قرار است برای اقتصاد یا سیاست تصمیمی گرفته شود، مردم باید در جریان باشند، نظر بدهند. فرض کنید قرار است برای بنزین و گازوئیل تصمیمی گرفته شود، مردم باید در جریان باشند و نظر بدهند. بالاخره آنهایی که در دولت و حکومت هستند، دارند راجع به مردم و سرنوشت مردم تصمیم می گیرند.

صحبت های شما درست است و من تایید می کنم. کشور ایران هم کشور ثروتمندی است، کشور ضعیفی نیستیم. خدای متعال نعمت را برای ما تمام کرده است. همه چیز گذاشته است و همه برای مردم است. زمین، جنگل، مزرعه، معدن، نفت و انرژی همه اش برای مردم است. خدا قرار نداده که یک عده بیایند و آنها را انبار کنند و مردم له له بزنند یا خدای نکرده یک عده قلیلی دست اندازی کنند، ثروت را در انحصار خودشان بگیرند، هر جوری که دوست دارند زندگی کنند و دست اکثریت ملت خالی باشد. ثروت کشور باید بر اساس حساب و کتاب، منطق و عادلانه در اختیار مردم قرار بگیرد.

همه می دانیم که اگر گوشه ای از این ثروت بین مردم تقسیم بشود، دیگر نیازی نیست یک خانم برود برای اداره بچه اش رانندگی کند. یا مردم در صف تخم مرغ و مرغ و روغن بایستند. ما از اینها عبور کرده بودیم. فعلا گرفتار مشکلات هستیم.

ان شاءالله با همت ملت، این مشکلات حل خواهد شد. من معتقد هستم که اگر یک ملت چیزی را بخواهد، خدا اراده کرده که حتما بشود. مهم این است که ملت یک چیزی را بخواهد. ملت بخواهد که عدالت باشد، ملت بخواهد کشور درست شود، فقر و فساد ریشه کن شود، صداقت حاکم شود. ملت چیزی را بخواهد، آن خواهد شد. امروز مردم کشور همه یک چیز را می خواهند.

من نوکر و خادم مردم هستم، زندگی ام فدای مردم و برای مردم است، در خدمت مردم هستم. اگر ملت چیزی را بخواهد، کسی نمی تواند جلوی ملت بایستد. منتهی خواسته ملت باید بیان شود، بروز و ظهور پیدا کند و به گوش همه کشور برسد. وظیفه من هم همین کارهایی است که دارم انجام می دهم، کار دیگری که نمی شود کرد. ان شاءالله به فضل الهی مسائل حل خواهد شد.

من کنار مردم هستم و پشت مردم را هیچوقت خالی نمی کنم منتهی الان وظیفه چیست؟ الان وظیفه این است که اگر مردم چیزی را می خواهند، بیان کنند. من هم با افتخار در خدمت ملت هستم. امید شما اول به خدا، بعد به امام زمان(ع) و بعد به همت ملت ایران باشد. من هم کوچک ملت ایران هستم.

مطمئن هستم که اوضاع ایران عزیز ما خیلی خوب خواهد شد، سربلندی و عزت در راه است. همبستگی و وحدت لازم است. از خدا بخواهیم که راه را برای ملت باز کند تا بتواند این کشور را بسازد. اگر کشور دست مردم بیفتد، خیلی زود ساخته خواهد شد. ان شاءالله همه شما سلامت باشید. خیلی زحمت کشیدید، از راه دور تشریف آوردید.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب